• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Hallå Speedy-vänner. Jag har ett Forstner Komfit/JB som aldrig används. Storlek Original. Tänker att jag kollar i den här tråden först. Dra ett PM om någon är sugen :)
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Idag låg äntligen min Flat Link från Uncle Seiko i brevlådan! Spontant känns kvalitén bra och den är väldigt snygg :) Speedyn är på service men ska be urmakaren montera denna vid upphämtadet!
20200828_162638.jpg
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Härlig bild!
Be om ett korrekt Weißbier glas lite surt så bjuder de nog på en till :)

-Det är ganska låga odds på att de har rätt glas och oddsen för att bli bjuden på något som innehåller alkohol i Sverige är obefintliga :)

Servicekvalitén i restaurangbranschen i Sverige är något som tål att diskuteras i en egentråd. Eller till och med i eget forum.

Men har du vägarna förbi Jönköping @Chuck då bjuder jag dig gärna på en Weißbier för jag tycker att du är en av de skönaste profilerna i forumet!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
-Det är ganska låga odds på att de har rätt glas och oddsen för att bli bjuden på något som innehåller alkohol i Sverige är obefintliga :)

Servicekvalitén i restaurangbranschen i Sverige är något som tål att diskuteras i en egentråd. Eller till och med i eget forum.

Men har du vägarna förbi Jönköping @Chuck då bjuder jag dig gärna på en Weißbier för jag tycker att du är en av de skönaste profilerna i forumet!
Tackar ödmjukast @FilPro :) Och lägger öl biljetten på minnet :D
Keep it up med dina fotografier WiS!
 

Moonphase

Omega
2-Faktor
En vän till mig har en speedmaster broad arrow. Co axial automat. Han drog upp klockan några varv men klockan har slutat gå. Någon som vet vad som kan ha hänt?
Kronografen går men inte sekundvisaren
 

JakobR

Omega
Hallå! Någon som har tips på ett bra gummiband till .005? Vill gärna att det skall följa klockans form och inte va helt rakt mellan lugsen.
Tacksam för svar!
 
Topp