Jo men tack det samma!!God morgon, ha en fin ST!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo men tack det samma!!God morgon, ha en fin ST!
![]()
Alltså vilken skönhet!!Åter i denna tråd. Trevlig tisdag
Älskar länken!Det är en ”rask tisdaaug” (Skånska typ).
![]()
Hallå! Någon som har tips på ett bra gummiband till .005? Vill gärna att det skall följa klockans form och inte va helt rakt mellan lugsen.
Tacksam för svar!
Tack! Ska kolla direkt!Kolla Horus Straps. Gulenissen på Instagram har kört några varianter på det
https://www.instagram.com/p/CETUem7HcYH/?igshid=15hx3646vg8mo
En tanke till: skulle tro att curved end gummi från @Feskarn funkar på speedy också (watchwear alltså).Tack! Ska kolla direkt!
En tanke till: skulle tro att curved end gummi från @Feskarn funkar på speedy också (watchwear alltså).
Kan säga att de va sjukt fina! Kanske blir ett sådant mörkgrönt som Gulenissen hade!Tack! Ska kolla direkt!
Tack! Ska absolut kolla in!En tanke till: skulle tro att curved end gummi från @Feskarn funkar på speedy också (watchwear alltså).
Haha lite tungt ändå! Just rosa är nog inte min färg men det visar ju bara att de har ett brett utbud!Det gör dom faktiskt. Här är ett exempel på rosa gummi.
![]()
![]()
Ps. De finns ju fler färger att välja på.![]()
Haha lite tungt ändå! Just rosa är nog inte min färg men det visar ju bara att de har ett brett utbud!![]()
Trevligt att se dig här igen med CBn men har du glömt hur man postar?Åter i denna tråd. Trevlig tisdag
Uncle Seiko "US1171"-länkÄlskar länken!
Det gick grymt dåligt på morgonkvistenTrevligt att se dig här igen med CBn men har du glömt hur man postar?
Ha en bra tisdag alla!![]()
Tack det ska jag kolla in!!Uncle Seiko "US1171"-länk![]()