Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt - men varför är din signatur gigantiskt stor?Redan tisdag! Tiden går snabbt när man har roligt...
![]()
Stort grattis!Firar speedy tuesday som nybliven pappa! Ha en bra dag alla!
![]()
Vilken skönhet! Vad är det för band?Prickar in tisdag för en gångs skull...
Omega FOIS/Mitsu
![]()
Mäktigt, stort grattis!Firar speedy tuesday som nybliven pappa! Ha en bra dag alla!
![]()
Vilken skönhet! Vad är det för band?
enig, fast det läskiga är att det är baksidan som motiverar köpet - inget annat egentligenja står i kö på den också. riktigt fin klocka, o då har Omega aldrig fallit mig i smaken
Snyggt - men varför är din signatur gigantiskt stor?![]()
Helt rätt att du önskar dig Moonwatch Only i julklapp, man lär sig sjukt mycket av den bokenÄlskar den här tråden! Era fina foton har fått mig att bli riktigt intresserad av vintage-reffarna också (ett ev köp ligger dock lååångt fram i tiden). Har lite svårt att minnas de subtila skillnaderna mellan modellerna så tänkte kolla med er två saker jag funderat på:
- Vilka ref har droppkronosekund?
- Vilken är den sista ref med applicerad logga (bortsett LE/anniversary och liknande)?
Kommer för övrigt önska mig Moonwatch Only i julklapp![]()
hur får du bilderna att ta över hela sidan? och inte i miniatyr form? nya uppdateringen...Hoppas alla haft en fin ST. Lite sen som vanligt. Men vad gör det
![]()
hur får du bilderna att ta över hela sidan? och inte i miniatyr form? nya uppdateringen...
#LÖST