Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har du rätt i, man kanske skulle byta tillbaks till original ett tag...ÄLSKAR länken, blir inte snyggare än så!
Håller helt med. Sjukt följsam och passar så sjukt bra till klockan.ÄLSKAR länken, blir inte snyggare än så!
Danke-Mycket snyggt min vän![]()
Snyggt!Bjuder på undersidan idag, gillar verkligen inskriptionen på ”claspen”!
njut av den snabba tisdagen, nu lämnar jag kontoret!
Varför skulle den vara en Alaska ? Det står väl inget om det ?Är det här en äkta Alaska dial?
![]()
Armbandsur till salu - Catawiki
Köp och sälj Armbandsur på Catawiki. Upptäck Armbandsur-auktioner fyllda med speciella objekt som valts ut av våra experter.www.catawiki.se
Tavlan ser ut som Alaska III.Varför skulle den vara en Alaska ? Det står väl inget om det ?
En Alaska ska väl vara vit.....
Du tänker på Alaska Project, inte den klockan som åsyftasVarför skulle den vara en Alaska ? Det står väl inget om det ?
En Alaska ska väl vara vit.....
Liknar onekligen men de hade väl inte T Swiss Made T på tavlan?Är det här en äkta Alaska dial?
![]()
Köp och sälj Armbandsur på Catawiki. Upptäck Armbandsur-auktioner fyllda med speciella objekt som valts ut av våra experter.www.catawiki.se
Va det jag tänkte men ja borde inte ha Swiss Made på tavlan.Liknar onekligen men de hade väl inte T Swiss Made T på tavlan?
Ja, det gjorde jag.Du tänker på Alaska Project, inte den klockan som åsyftas
Nej den är inte en äkta "Alaska Project III"!Är det här en äkta Alaska dial?
![]()
Fake och inte Speedmaster.Hej! Jag snubblade över denna i en second hand butik (ej någon fin, mycke skräp) idag, jag misstänker lite att det är fejk, försökte googla mig fram, men de var svårt då de finns många varianter verkar de som.
Men om det är en äkta, så borde ju 120€ oavsett skick vara ett bra pris?
Jag är inte speciellt kunnig i klockor, speciellt inte omegor då de tyvärr är utanför min budget.
Frågade inte säljaren mera om papper osv, för att han inte själv skulle börja kolla upp mera.
Hjälp uppskattas
![]()
![]()
![]()
Tvärfejk! Helt påhittad modell. Googla Seamaster chronograph så kan du se hur modellen ska se ut.Hej! Jag snubblade över denna i en second hand butik (ej någon fin, mycke skräp) idag, jag misstänker lite att det är fejk, försökte googla mig fram, men de var svårt då de finns många varianter verkar de som.
Men om det är en äkta, så borde ju 120€ oavsett skick vara ett bra pris?
Jag är inte speciellt kunnig i klockor, speciellt inte omegor då de tyvärr är utanför min budget.
Frågade inte säljaren mera om papper osv, för att han inte själv skulle börja kolla upp mera.
Hjälp uppskattas
![]()
![]()
![]()