Det va en som stod utanför när dom öppnade och köpte denNää jag är oskylldig.. Har du ringt till erikson och kollat? Den kanske är reserverad eftersom du hadde den i korgen

Kanske dyker upp här

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det va en som stod utanför när dom öppnade och köpte denNää jag är oskylldig.. Har du ringt till erikson och kollat? Den kanske är reserverad eftersom du hadde den i korgen
Säkert någon här som såg vår diskusion i går som sen slängde sig på låset i morseDet va en som stod utanför när dom öppnade och köpte den
Kanske dyker upp här![]()
Tråkigt ja man ska nog inte lägga ut men man vill ju fråga.Säkert någon här som såg vår diskusion i går som sen slängde sig på låset i morse
Men vist är det typiskt.. Dom hadde en speedy där för ett år sedan som jag suktade på, samma sak där den försvann samma dag som jag tänkte köpa den.
Kan ha total-fel men har för mig att de bara säljs i omega Boutiques? isåfall säljs de inte i SverigeÄr det någon ny snoopy här än?
Jag tror du har fel! Bergströms i Uppsala har mig veterligen sålt tre stycken.Kan ha total-fel men har för mig att de bara säljs i omega Boutiques? isåfall säljs de inte i Sverige![]()
Har vi någon Speedmaster i guld på forumet?![]()
Välkommen tillbaka.I januari såldes min 005 pga av då andra prioriteringar. Tog inte lång tid innan jag saknade en Speedmaster i samlingen. Nu var dock fokuset inriktat på nya generationen som i mitt tycke också har allt jag saknade hos min 005a (bättre länk, intressantare tavla och mer spännande urverk).
Idag small det! Och nu nästan ett år senare kan jag gladeligen stolt säga att jag blivit med speedy igen. Denna gång nya 3861. Men var är bilden? Kruxet i det hela är att jag köpte klockan med hjälp av tredje part som nu håller klockan i mitt ställe. Ska dock se om jag lyckas åka upp och hämta den i början av veckan!
Tänker mig typ denna..Om du menar 3861 så är väl även den tyvärr boutique only? Vår dröm är den iaf
![]()
Grattis, vad kul! Blev det hesalit- eller safirvarianten?I januari såldes min 005 pga av då andra prioriteringar. Tog inte lång tid innan jag saknade en Speedmaster i samlingen. Nu var dock fokuset inriktat på nya generationen som i mitt tycke också har allt jag saknade hos min 005a (bättre länk, intressantare tavla och mer spännande urverk).
Idag small det! Och nu nästan ett år senare kan jag gladeligen stolt säga att jag blivit med speedy igen. Denna gång nya 3861. Men var är bilden? Kruxet i det hela är att jag köpte klockan med hjälp av tredje part som nu håller klockan i mitt ställe. Ska dock se om jag lyckas åka upp och hämta den i början av veckan!
Tack Limen! Plast så klart!Grattis, vad kul! Blev det hesalit- eller safirvarianten?![]()
Kan det vara Zermatt kanske?Gissa berget!![]()
![]()
Tack, blev över förväntan och otroligt bekvämt-Ball kombo där![]()
Vad är det för nåt? Det är väl att betrakta som Bund. Ser jäkla schysst ut iaf!Tack, blev över förväntan och otroligt bekvämt![]()
Stämmer bra!Kan det vara Zermatt kanske?
Och berget är ju självfallet inget annat än Toblerone-berget Matterhorn.Gissa berget!![]()
![]()
Coolt!! Jag har övervägt det självOch berget är ju självfallet inget annat än Toblerone-berget Matterhorn.Står på min "att klättra"-lista till nästa sommar!
Ska vara en härligt tur. Möjligen lite "luftigt" när man traverserar kammen till toppen.Coolt!! Jag har övervägt det själv![]()
Tänker mig typ denna..
![]()
Alle Speedmaster Anniversary Series Uhren - Kaufen Sie Online | OMEGA DE®
Speedmaster Traditionelle Modelle entdecken - Anniversary Series. Alle Uhren online finden und das Erbe der horologischen Qualität und Innovation genießen!www.omegawatches.com
Japp! Ser fint ut. Varit här varje år sen 2015. Börjar bli dagsSka vara en härligt tur. Möjligen lite "luftigt" när man traverserar kammen till toppen.![]()
Helt rätt!Japp! Ser fint ut. Varit här varje år sen 2015. Börjar bli dags![]()