Snyggt! Härlig toning på lädretTrevlig tisdag allesammans!️
Fick på ett nytt band från Hiroshige
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Härlig toning på lädretTrevlig tisdag allesammans!️
Fick på ett nytt band från Hiroshige
![]()
Beställde två halvlänkar från US men det lär ju ta ett tag innan de kommer så fortfarande på jaktNu börjas det direkt…Jag behöver en extra länkbit eller två, eller ett par halvlänkar från US
Det sitter länk från Tokyo OS modellen vilket är trevligt men jag har glidelocken ute på max och det är precis att jag får på mig den
Någon som råkar ha liggandes?
Den skruvade varianten alltså.
Jag har denna liggandes. /PNu börjas det direkt…Jag behöver en extra länkbit eller två, eller ett par halvlänkar från US
Det sitter länk från Tokyo OS modellen vilket är trevligt men jag har glidelocken ute på max och det är precis att jag får på mig den
Någon som råkar ha liggandes?
Den skruvade varianten alltså.
Jag vet inte?Jag har denna liggandes. /P
![]()
Enligt MWO så är det 1479/812 samt 1499/842 som gäller som länkar för den referensenHej på er!
Är det någon som har boken Moonwatch only?
Jag behöver hjälp med en sak, nämligen den speedmaster som betecknas Professional yellow (3592.50 sedan 3572.50), vilken är ref nr på länken som enligt boken satt på denna modell. Tillverkades mellan 95-97 och det ska finnas tre olika varianter av denna ”transitional” ref. Undrar vad jag har för en.
Tack på förhand![]()
Några snabba skillnader från höften:Testade en Speedmaster reduced och tyckte den satt väldigt behagligt på armen. Hur mycket skillnad är det på en reduced och en moonwatch?![]()
Fin men ska du inte visa oss en bild på baksidan också?Omega Speedmaster ”Professional yellow” en intressant referens mellan 1995-1997. Ändrade ref från 3592.50 till 3572.50 under perioden.![]()
Cool ref! Det är alltså hesalit på framsidan och safir på baksidan som standard?Baksidan på begäran
![]()