Code
AKA Vincent B
För det ändamålet passar en G-shock bäst.. Om du ska dra den hejvilt omkring dig..Ja de är snygga, men även prisetvill inte dra den mot plåt, betong pannor, ytpapp och ibland även asfalt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För det ändamålet passar en G-shock bäst.. Om du ska dra den hejvilt omkring dig..Ja de är snygga, men även prisetvill inte dra den mot plåt, betong pannor, ytpapp och ibland även asfalt
![]()
Kör svenskt! Det håller!Ja de är snygga, men även prisetvill inte dra den mot plåt, betong pannor, ytpapp och ibland även asfalt
![]()
Grymt! Det är så det ska se utKör svenskt! Det håller!
![]()
@Sjöö Sandström utc extremeGrymt! Det är så det ska se ut
Vilken klocka är det?
Mmmm tyvärr lite över min budget@Sjöö Sandström utc extreme
Berätta om den gången Utte räddade din handled! Bästa ”använd din jävla klocka”-historien jag någonsin hört.Kör svenskt! Det håller!
![]()
Stenhårt!
Mina båtar gör khaoz med dina konservburkar brorsan...En av frugans släktingar var ingenjör på FMV back in the days, var bland annat hjärnan bakom KLAS (fältspaden). Är ju gjord i segplåt med grova gängor, MILITÄR TEKNIK av samma modell som mina IKEA-kastruller.
Spontant tror jag allt militärronk har en direkt och inverterad relation till hur många som spenderat vardag i militär verksamhet. Allt (förutom stridsfordon 90-systemet) är kass.
Hörru skogsmatros, hör av er när ni vassraggare bestämt er vilken vapengren ni vill tillhöra egentligen. Eller när ni lyckas köpa en båt som klarar 20mm AKAN.Mina båtar gör khaoz med dina konservburkar brorsan...
Rolig kuriosa:
Glasrutorna till visbykorvetterna är specialtillverkade med någon form av guldfilm. Och kostar ca 300 000. Styck.
Atlas copco? Gillar den avlånga triangelformade. Lätt men ändå ättrig.Jag älskar alltid när folk säljer saker med ”det används i militär teknik.
ALLT jävla piss man använder är av den lägsta budgivaren. Allt håller i en evighet, men det finns så jävla mycket bättre civila saker i ALLT.
Du råkar inte ha exempel på vilka militära saker som har denna dunderkolfiber?
(Förutom t.ex. bildförstärkare, men det är en formligen gren för att räknas)
ONT:
Dagsfärsk bild.
![]()