• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

OME

Breitling
Tisdag!
20200727_165918.jpg
 

Johan86

Panerai
2-Faktor
Krons sa att Omega har begränsat hur mycket de får ta in men att det inte var någon kö.

Det ska komma en prishöjning 1 oktober och en ny Speedmaster med 3861 verket verkar sannolikt inom ett inte för avlägsen framtid. I samband med det lär nog priset bli som övriga Co-axial Speedmaster, dvs klart högre.
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Hur håller du glaset så fint? Är du väldigt försiktig med den eller polerar ofta?

-Jag har aldrig polerat glaset. Ytliga hairlines finns på glaset. Att det håller sig i fint skick beror nog på jag använder Speedy i rotation med andra klockor och jag är så försiktig man kan vara. En djupare repa kommer när man minst anar det :)
 

beer_ok7

Breitling
Krons sa att Omega har begränsat hur mycket de får ta in men att det inte var någon kö.

Det ska komma en prishöjning 1 oktober och en ny Speedmaster med 3861 verket verkar sannolikt inom ett inte för avlägsen framtid. I samband med det lär nog priset bli som övriga Co-axial Speedmaster, dvs klart högre.
5 oktober lanseras nya Snoopy med METAS 3861, 42mm med vit eller silver dail och sapphire caseback. Det blir spännande.
 
Topp