Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag gjorde likadant med min 775:a och satte den pÄ originalgummit.
Jag gjorde likadant med min 775:a och satte den pÄ originalgummit.
Tack detsamma! Jag tenderar att hÄlla med de som tycker att turtlens boettform gÄr delvis förlorad pÄ en lÀnk.Snyggt!
Tack detsamma! Jag tenderar att hÄlla med de som tycker att turtlens boettform gÄr delvis förlorad pÄ en lÀnk.
Grattis till 2 riktigt bra klockor!HÀr kommer dÄ min första post i detta eminenta forum
För att göra en lÄng historia ganska kort.
Har alltid gillat klockor men inte direkt brytt mig speciellt mycket utan har haft en Fossil, typ sen hedenhös.
Bytte jobb och fick en klocktokig arbetskamrat, började kolla lite och fastnade för, och bestÀmde mig för att jag nog ska skaffa mig en dykare.
Efter lite research hÀr pÄ forumet sÄ blev det en Seiko SKX007 eftersom varenda jÀkel verkade ha haft en
Gick t o m helt bananas och bestÀllde ny lÀnk frÄn Strapcode.
Nu var jag nöjd kÀnde jag, helt ok klocka till helt ok pengar, bra vÀrde helt enkelt. Den hÀr kan jag ha ett bra tag nu tÀnkte jag, kÀnns inte som att en ny klocka skulle göra livet bÀttre liksom.
Tills......
Förra veckan eller nÀr det var.....
NÀr TobiasD postade upp kanske den snyggaste klockan nÄgonsin, jag bara var tvungen att skaffa den.
SĂ„ nu har jag köpt en klockjĂ€vel för över 10 lax (inte direkt jag)............. OCH DET KĂNNS KANON!!!
Seiko SPB083J1 Prospex Automatic Diver Great Blue Hole Special Edition
HÀrligt, grattis och hjÀrtligt vÀlkommen ner i fördÀrvet. Eller forumet menade jag, vÀlkommen till forumet... VÀldigt fina klockor, dem ska du vara nöjd med. Kul!HÀr kommer dÄ min första post i detta eminenta forum
Har alltid gillat klockor men inte direkt brytt mig speciellt mycket utan har haft en Fossil, typ sen hedenhös.
Bytte jobb och fick en klocktokig arbetskamrat, började kolla lite och fastnade för, och bestÀmde mig för att jag nog ska skaffa mig en dykare.
Efter lite research hÀr pÄ forumet sÄ blev det en Seiko SKX007 eftersom varenda jÀkel verkade ha haft en
Nu var jag nöjd kÀnde jag, helt ok klocka till helt ok pengar, bra vÀrde helt enkelt. Den hÀr kan jag ha ett bra tag nu tÀnkte jag, kÀnns inte som att en ny klocka skulle göra livet bÀttre liksom.
Tills......
NÀr TobiasD postade upp kanske den snyggaste klockan nÄgonsin, jag bara var tvungen att skaffa den.
SĂ„ nu har jag köpt en klockjĂ€vel för över 10 lax (inte direkt jag)............. OCH DET KĂNNS KANON!!!
JadÄNöjd(are)?
Snyggt den Àr fantastisk!!HÀr kommer dÄ min första post i detta eminenta forum
Tills......
NÀr @TobiasD postade upp kanske den snyggaste klockan nÄgonsin, jag var bara tvungen att skaffa den.
SĂ„ nu har jag köpt en klockjĂ€vel för över 10 lax (inte direkt likt mig)............. OCH DET KĂNNS KANON, LIVET BLEV BĂTTRE!!!
Riktigt snygg men field watch-stuk. Ăr visarna lumade?7N21-0010
Ser sÄdÀr hÀrligt casual ut7N21-0010
Vilken har bĂ€st finish av de dĂ€r tvĂ„?HĂ€mtade ut ett brev frĂ„n Japan idag med tre klockor. HĂ€r Ă€r den första: Seiko Brightz Perpetual Calendar. Ălskar hammarslagen eller vad det heter i B:et pĂ„ baklocket
JodÄ, Cousins UK skickar till Sverige, billigt dessutom.Tjo!
Jag har som sagt snöat in pÄ SKJs varifrÄn undrar jag ni köper era maxwell 920s kit Cousins skickar inte hit?!
Bukten verkar struligt finns det ngn uris i Stockholm som har?
Skitsnyggt! Ăr de lika hĂ„rda som de gamla eller har de blivit bĂ€ttre?Uncle Seiko v2 pĂ„ blev bĂ€ttre Ă€n förvĂ€ntat.
KĂ€nns som svart band lyfter upp klockan endel.
@TobiasD hÀr kommer bilder.
NÄgot djur frÄn Fortnite,jag sa hÀst men Àr visst en Lama enligt grabbben!!
Tackar,har dessvĂ€rre inte haft första gen.Skitsnyggt! Ăr de lika hĂ„rda som de gamla eller har de blivit bĂ€ttre?
Okidoki. Jag har bara haft en tidig version och det var riktigt obekvÀmt hÄrt.Tackar,har dessvÀrre inte haft första gen.
Men har lÀst att v2 skall vara mkt mjukare.
Enligt mig Àr det ganska hÄrt i början men börjat mjukna endel,dock vÀldigt bekvÀmt.
Men det gÄr dock inte jÀmföra med CrafterOkidoki. Jag har bara haft en tidig version och det var riktigt obekvÀmt hÄrt.
Haha, du vet nog svaret. DÀremot gÄr de ungefÀr lika bra. Det Àr ganska coolt för en automat. Jag skulle vilja se den Seiko/GS som klarar detVilken har bÀst finish av de dÀr tvÄ?
Nix, olumad med svarta visare. Finns en variant med lumad tavla och helsvarta visare.Riktigt snygg men field watch-stuk. Ăr visarna lumade?
It is talking to me!! Sjukt fin SEIKOVilken har bÀst finish av de dÀr tvÄ?
FÄr man frÄga vad den gick lös pÄ dÀr?Jag köpte min Save the Ocean hÀr pÄ Gran Canaria igÄr. TÀnkte att jag alltid kunde sÀlja klockan nÀr jag kom hem, men nu kÀnns det som att den vÀxer pÄ mig. Kanske inte vill skiljas frÄn den trots allt... Hmm.