Det reagerade jag med pÄ, aja, det Àr inte det som rÀknas iallafallIcke limiterad,special edition o tillverkas under ett Är,dock stÄr det ej special edition under som det gör pÄ min srpd11.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det reagerade jag med pÄ, aja, det Àr inte det som rÀknas iallafallIcke limiterad,special edition o tillverkas under ett Är,dock stÄr det ej special edition under som det gör pÄ min srpd11.
Lite sÄ men coolt med den textenDet reagerade jag med pÄ, aja, det Àr inte det som rÀknas iallafall
Ja precis hahaLite sÄ men coolt med den texten
KĂ€nns som att det Ă€r lite sĂ„ generellt nĂ€r man kommer upp i prisklass, det blir svĂ„rt att motivera prisskillnaden. Men allt som oftast handlar det om smĂ„ detaljer eller skillnader som man fĂ„r betala mycket extra för, sen om det Ă€r vĂ€rt det eller inte Ă€r upp till var och en. Ăr ju sĂ„hĂ€r inom alla hobbysTycker inte det Ă€r sjĂ€lvklart med ~25 tkr mellan dessa tvĂ„
Du har ingen Sbdc051 o lÀgga bredvid???Tycker inte det Àr sjÀlvklart med ~25 tkr mellan dessa tvÄ
Kör en vÄffla pÄ den dÀr sköldpaddan sÄ Àr du klar.Tycker inte det Àr sjÀlvklart med ~25 tkr mellan dessa tvÄ
Sköldpaddan ser galet hÄrd ut pÄ shark mesh, bra matchning!Tycker inte det Àr sjÀlvklart med ~25 tkr mellan dessa tvÄ
Bara Seikos vÄffla duger. Uncle Seikos Àr för tunn, stel och har för smÄ pyramider.Kör en vÄffla pÄ den dÀr sköldpaddan sÄ Àr du klar.
Du har rÀtt, Uncle Seikos Àr fan för klen alltsÄ, funkade inte alls pÄ min GS-dykare... Synd att det inte finns ett biffigare alternativ.Bara Seikos vÄffla duger. Uncle Seikos Àr för tunn, stel och har för smÄ pyramider.
SLA017's vÄffla Àr som en perfekt vÄffla skall se ut. Hade den funnits med 22 mm lug width sÄ....
Tropical funkar ocksÄ bra pÄ Turtles.
Kanske lite överkill att ha kvar en budget-SLA nÀr man har the real deal...@Lundgren absolut. Man kan inte annat Àn fnissa (eller grÄta) nÀr man har 4R36 som gÄr bÀttre Àn 8L35. SÀger inte att det Àr sÄ i det hÀr specifika fallet men jag hade en SRP775 (nu sÄld) som enligt nya Àgaren mÀtte till 0,0 sek avvikelse pÄ tvÄ dygn. Den hann bÄde forta och sakta sig med nÄgon sekund men gick generellt som en spring drive, typ.
@Ekberget tyvÀrr inte. Hade en 053 förra hösten och gillade den men allt sÄldes till förmÄn för SLA025. Den har jag fortfarande inte knipit.
+8s ligger den pÄ nu i skrivande stund sen igÄr.Kan svÀnga rÀtt rejÀlt ibland om den ligger, anvÀnds eller bÄda. SÄ ge den ett par dagar iaf. Mina kunde svÀnga frÄn +10 till -10 men i slutÀndan gÄ nÄn sekund fel pÄ en vecka.
Edit: slÀnger upp en mÀtning pÄ min gamla samurai. SvÀnger lite men Tot +0.7spd Àr vÀl ok tycker jag
Grattis lÀr göra sig som badklocka dÀrJag kunde inte motstÄ frestelsen - pÄ bild övertygade inte save the ocean-turtlen men irl vann den! SÄg den hos en handlare pÄ Gran Canaria och slog till!
Tavlan Àr riktigt bra nÀr man har den framför sig!!Jag kunde inte motstÄ frestelsen - pÄ bild övertygade inte save the ocean-turtlen men irl vann den! SÄg den hos en handlare pÄ Gran Canaria och slog till!
Ăr nöjd med mitt Uncle Seiko v2,men lite mjukare kunde det varit kanske.Bara Seikos vĂ„ffla duger. Uncle Seikos Ă€r för tunn, stel och har för smĂ„ pyramider.
SLA017's vÄffla Àr som en perfekt vÄffla skall se ut. Hade den funnits med 22 mm lug width sÄ....
Tropical funkar ocksÄ bra pÄ Turtles.
HÀrlig. Hade den funnits i 200 mm hade det varit en given vÀggklocka!!Den perfekta bordsklockan?
Jag kunde inte motstÄ frestelsen - pÄ bild övertygade inte save the ocean-turtlen men irl vann den! SÄg den hos en handlare pÄ Gran Canaria och slog till!
Finns det nÄgon bild pÄ baksidan och/eller tydligare bild pÄ tavlan? Det Àr ingen storsÀljande modell sÄ Àr nog svÄrt att fÄ svar sÄvida ingen sitter pÄ samma klockaBehöver hjÀlp.
Vet nÄgon vilken modellbeteckning klockan pÄ bilden har?
Sna617p1Behöver hjÀlp.
Vet nÄgon vilken modellbeteckning klockan pÄ bilden har?
Nöjd(are)?+8s ligger den pÄ nu i skrivande stund sen igÄr.
Finns det nÄgon bild pÄ baksidan och/eller tydligare bild pÄ tavlan? Det Àr ingen storsÀljande modell sÄ Àr nog svÄrt att fÄ svar sÄvida ingen sitter pÄ samma klocka