• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

@LBT
Bra köp! Vad tycker du om dessa?

SLA017.JPG

SLA025.JPG
Novis som man Àr sÄ fÄr du gÀrna posta modell.
Fina bÄda tvÄ men den översta var riktigt lÀcker.

Förutom lÀnkar frÄn strapcode, finns det nÄgra andra aftermarket lÀnkar som passar seiko skx007/009? I hyfsad kvalité?
Gillar jubilee lÀnken pÄ armen men börjar störa mig pÄ rasslet mellan ÀndlÀnk och bandhorn :D

Har lĂ€nge sneglat pĂ„ Seiko utan att vĂ„ga slĂ„ till. Är vĂ€ldigt krĂ€sen och kvalitetsbrister gör mig besviken. Jag önskar fĂ„ hjĂ€lp med en referens som gĂ„r att modda. Har sett att man lĂ€gger keramik bezel, byter visare och till cristal glas med AR
Har sett nÄgra snygga men förstÄr inte vilken referens/modellserie dessa Àr frÄn. Kan nÄn Seiko expert visa mig i rÀtt riktning?
PS. Billig och Jubilee Àr krav men funkar pÄ gummi eller Nato
#förvirrad

Har lĂ€nge sneglat pĂ„ Seiko utan att vĂ„ga slĂ„ till. Är vĂ€ldigt krĂ€sen och kvalitetsbrister gör mig besviken. Jag önskar fĂ„ hjĂ€lp med en referens som gĂ„r att modda. Har sett att man lĂ€gger keramik bezel, byter visare och till cristal glas med AR
Har sett nÄgra snygga men förstÄr inte vilken referens/modellserie dessa Àr frÄn. Kan nÄn Seiko expert visa mig i rÀtt riktning?
PS. Billig och Jubilee Àr krav men funkar pÄ gummi eller Nato
#förvirrad
Den som det finns absolut mest mod-delar till Àr SKX007/009. Den Àr dessutom rÀtt billig och kommer pÄ ett rassligt jubilee. Finns bÀttre armband hos bland annat Strapcode.
Vill du gÄ upp i kvalitet vad gÀller urverk och boett mm sÄ finns det Àven en del delar till Sumo, SBDC001/003/031/033. Denna kommer pÄ ett annat stÄlarmband, men hos bland annat Strapcode kan du hitta andra passande armband, inkl jubilee, runt tusingen. Finns en del mod-delar till Sumo, och den kan bli sjukt snygg.

Tillbaka
Topp