JodÄ, nog gÄr det för sig. Betalade 325 euro för den, dvs ca 3400 kr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Novis som man Àr sÄ fÄr du gÀrna posta modell.
Ja, mer referenser tack!Novis som man Àr sÄ fÄr du gÀrna posta modell.
Fina bÄda tvÄ men den översta var riktigt lÀcker.
Novis som man Àr sÄ fÄr du gÀrna posta modell.
Fina bÄda tvÄ men den översta var riktigt lÀcker.
En liten extra bild..
Fan vilka bilder boys!-Söndags nöje
Den som det finns absolut mest mod-delar till Ă€r SKX007/009. Den Ă€r dessutom rĂ€tt billig och kommer pĂ„ ett rassligt jubilee. Finns bĂ€ttre armband hos bland annat Strapcode.Har lĂ€nge sneglat pĂ„ Seiko utan att vĂ„ga slĂ„ till. Ăr vĂ€ldigt krĂ€sen och kvalitetsbrister gör mig besviken. Jag önskar fĂ„ hjĂ€lp med en referens som gĂ„r att modda. Har sett att man lĂ€gger keramik bezel, byter visare och till cristal glas med AR
Har sett nÄgra snygga men förstÄr inte vilken referens/modellserie dessa Àr frÄn. Kan nÄn Seiko expert visa mig i rÀtt riktning?
PS. Billig och Jubilee Àr krav men funkar pÄ gummi eller Nato
#förvirrad
Den som det finns absolut mest mod-delar till Àr SKX007/009. Den Àr dessutom rÀtt billig och kommer pÄ ett rassligt jubilee.
Japp!Ăr skillnaden pĂ„ 07 och 09 endast fĂ€rgen?
Saknar min svarta
âąSRPC25
âąSRPC49
âąSRPD11
Bra trio! Fan vad mycket roliga turtles det har kommit senaste Ären, snart behöver man nÀstan inga andra klockor
âąSRPC25
âąSRPC49
âąSRPD11
Damn nice threeio!
âąSRPC25
âąSRPC49
âąSRPD11
Har du sÄlt din black OceanSaknar min svarta
Nej nej,tÀnkte pÄ NinjanHar du sÄlt din black Ocean
Bra trio! Fan vad mycket roliga turtles det har kommit senaste Ären, snart behöver man nÀstan inga andra klockor
Ligger nÄn sanning i det, boetten Àr ju bara bÀst. LÀngtar efter min 6105 homage-SÄg precis denna pÄ Inta
Ligger nÄn sanning i det, boetten Àr ju bara bÀst. LÀngtar efter min 6105 homage
Och vad Àr skillnaden mellan 007 och 013?
SKX013 har andra visare och en boett som Àr 38mm. SKX007/009 (mfl.) har en boett som Àr 42mm. Lug-lug Àr ungefÀr samma eftersom 013 har lÀngre bandhorn.Och vad Àr skillnaden mellan 007 och 013?
KÀnns som jag ska satsa pÄ SKX alla fall. Den tickar fler boxar