• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

-Var pÄ promenad med Batman innan:cool:
0DBB4D1A-9B15-45DF-AB33-0BEDFCBE6C1C.jpeg

Om den kallas Batman, hur benÀmner man denna? SRP787. Har för mig jag sett den kallas Batman.
F4DFCAC7-9DE2-4476-855A-39FE2938DA0C.jpeg

A4D50C4E-9CF1-455B-9496-5B22CECF89F6.jpeg

-OcksÄ Batman antar jag. Det Àr samma klocka med en annan tavla. Eller?

Sen hade det varit intressant att veta varför klockor med svart/blÄ insert kallas för Batman?

I varje fall tycker jag att det Àr ett mycket coolt smeknamn.

Bilden nedan tog pÄ min SRP787 nÀr jag hade en. Tyckte att bakgrunden var extremt passande:hilarious:
9C8FCB67-F556-4332-B028-12FC474BD8E2.jpeg

-OcksÄ Batman antar jag. Det Àr samma klocka med en annan tavla. Eller?

Sen hade det varit intressant att veta varför klockor med svart/blÄ insert kallas för Batman?

I varje fall tycker jag att det Àr ett mycket coolt smeknamn.

Bilden nedan tog pÄ min SRP787 nÀr jag hade en. Tyckte att bakgrunden var extremt passande:hilarious:
9C8FCB67-F556-4332-B028-12FC474BD8E2.jpeg
BÄda kan ju vara Batman. Finns ju andra klockor som ocksÄ bÀr smeknamnet. ;)

Snöade in mig totalt pÄ SKX, sen övriga dykare frÄn Seiko.. Men det kÀnns som att de bygger för mycket "uppÄt" pÄ handleden? KÀnns vÀldigt "clunky", hur bÀrs dom egentligen?

Snöade in mig totalt pÄ SKX, sen övriga dykare frÄn Seiko.. Men det kÀnns som att de bygger för mycket "uppÄt" pÄ handleden? KÀnns vÀldigt "clunky", hur bÀrs dom egentligen?
BÀrs riktigt skönt och inte alls klumpigt. UtifrÄn perspektivet dykarur dÄ. Kort lug-lug gör att de blir riktigt bekvÀma.

Jag har en lite frÄga? NÄgon som vet vad det brukar kosta och serva en billigare Seiko hos AD? Menar dÄ med tex urverk 4r36, 6R15, 7s26 mm. Dvs dom billigare verken. MÄnga sÀger ju att det nÀstan Àr billigare och köpa en ny klocka istÀllet för serva, men vi sÀger att man just vill behÄlla sin för man skapat historia/minnen med den.. Dyrt?

Jag har en lite frÄga? NÄgon som vet vad det brukar kosta och serva en billigare Seiko hos AD? Menar dÄ med tex urverk 4r36, 6R15, 7s26 mm. Dvs dom billigare verken. MÄnga sÀger ju att det nÀstan Àr billigare och köpa en ny klocka istÀllet för serva, men vi sÀger att man just vill behÄlla sin för man skapat historia/minnen med den.. Dyrt?
Tror man helt enkelt byter verk pÄ 7s26 och 4R, borde vara billigast.

Tillbaka
Topp