• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Dubbelpost.
0AF4E184-4E47-4440-B31F-C242EA7FF5C5.jpeg

Var hittar man Seikos blÄ gummi/silikonband som passar till samurajen? Blev erbjuden ett pÄ KM i FÀltan men har flyttat frÄn Stockholm sedan dess...

Edit: PÄ nÀtet alltsÄ, alt om det finns nÄgon vÀnlig sjÀl som kan tÀnka sig att agera postombud..

Senast Àndrad:
NÄgon som köpt eftermarknadslÀnk till sin Seiko Presage? TÀnkte köpa Fuguyeshiki edition som Àr pÄ lÀnk men mer sugen pÄ den blÄ men vill ha pÄ lÀnk. LÀnken frÄn Seiko som kommer till de andra gissar jag Àr svindyr om man lyckas fÄ en butik att ta hem en.

Har frÄgat förut och fick dÄ ett svar, har dock helt glömt bort var den lÀnken var köpt och hittar inte inlÀgget. Men kanske finns fler? Skulle vara trevligt med bilder :)

Bilagor

• ssa343j1.jpg
    ssa343j1.jpg
    71.9 KB · Visningar: 1
NÄgon som köpt eftermarknadslÀnk till sin Seiko Presage? TÀnkte köpa Fuguyeshiki edition som Àr pÄ lÀnk men mer sugen pÄ den blÄ men vill ha pÄ lÀnk. LÀnken frÄn Seiko som kommer till de andra gissar jag Àr svindyr om man lyckas fÄ en butik att ta hem en.

Har frÄgat förut och fick dÄ ett svar, har dock helt glömt bort var den lÀnken var köpt och hittar inte inlÀgget. Men kanske finns fler? Skulle vara trevligt med bilder :)
Har inte köpt nÄn till min Àn, men sett att StrapCode har en fin. Har köpt frÄn dem till andra klockor. Alltid hög kvalitet!

https://www.strapcode.com/collectio...-cocktail-ssa345/products/metal-ss-bcl20-b071

Tack! Var just den jag tÀnkte pÄ :)

Dock osÀker pÄ om jag vill köpa just den. Men bra att veta :)
Kolla med Klockia eller liknande vad de ska ha för en OEM-lÀnk. Behöver inte vara jÀttedyrt. LÀderbanden till Cocktail gÄr pÄ ~1200.

Edit: Kanske Àr lite dyrt ÀndÄ pÄ en klocka för 4-5000. Eller ja, 5500-6000 för de dÀr limiterade. ;)

Tillbaka
Topp