• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Bild lyft frÄn WUS, legit?
F0F6215F-D365-49AA-9C8F-E6A3B32F3530.jpeg
Den Àr pÄ riktigt, kolla nyhetstrÄden.

Tycker loggan ser ut som en blandning mellan en femma och ett s, som formar en sköld. Kanske Àr nya loggan för 5 Sports.

Tjena seikofantaster!

Jag saknar en dykare i min lÄda och jag kÀnner att det ska vara en asiatisk rackabajsare!

Mitt dilemma: klena handleder och jag vill kunna bada med klockan (=svÄrt med vintage) batteri/automat spelar ingen roll men ingen solar för mig!

Är det nĂ„gon som har ett bra tips pĂ„ max 38mm?

Tacksam för svar!

/Wotan

Tjena seikofantaster!

Jag saknar en dykare i min lÄda och jag kÀnner att det ska vara en asiatisk rackabajsare!

Mitt dilemma: klena handleder och jag vill kunna bada med klockan (=svÄrt med vintage) batteri/automat spelar ingen roll men ingen solar för mig!

Tacksam för svar!

/Wotan

SKX013? Definiera klena handleder, under 16cm?

Jag har ocksÄ veka handleder men upplever att SKX007/009 faktiskt fungerar riktigt bra. Höjden Àr ganska maffig pÄ bÄda klockorna sÄ det kommer man inte undan :)

Tjena seikofantaster!

Tacksam för svar!

/Wotan
Spana efter en beg SBCM023!
https://www.fratellowatches.com/tbt-seiko-sbcm023-perpetual-calendar-diver-watch-review/

Tjena seikofantaster!

Tacksam för svar!

/Wotan
AAA7E841-8F3B-4B55-B4E6-BBC7BDEF943C.jpeg

Finns bara ett ultimat alternativ, SBCM023. Eller 025 med annan fÀrg pÄ tavlan. Med ett verk som kanske kommer diskuteras vÄrt nÀsta podd-avsnitt. ;)

Tillbaka
Topp