Eller ett försök till att dölja hÄlen efter att ha tagit bort 5an kanske?Loggan kan vara en ny version av Seiko 5 loggan kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Eller ett försök till att dölja hÄlen efter att ha tagit bort 5an kanske?Loggan kan vara en ny version av Seiko 5 loggan kanske?
Den Àr pÄ riktigt, kolla nyhetstrÄden.Bild lyft frÄn WUS, legit?
077 bÀrs MINDRE, mycket mindre (och bÀttre).Vilken av SPB051 och SPB077 bÀrs störst egentligen?
Snyggt! Köpt moddad eller fixat sjÀlv?Nya bastarden. Skx-boet och tavla frÄn mm300. Smidig som Skx och snygg som mm300.
Trevlig helg
JÀklar vilket snyggt band! Vad Àr det?Lume light
#nofilter
Tjena seikofantaster!
Jag saknar en dykare i min lÄda och jag kÀnner att det ska vara en asiatisk rackabajsare!
Mitt dilemma: klena handleder och jag vill kunna bada med klockan (=svÄrt med vintage) batteri/automat spelar ingen roll men ingen solar för mig!
Ăr det nĂ„gon som har ett bra tips pĂ„ max 38mm?
Tacksam för svar!
/Wotan
16,5 = mina 36or sitter perfekt, 38-39 gÄr ocksÄ bra om dom inte Àr för feta.SKX013? Definiera klena handleder, under 16cm?
16,5 = mina 36or sitter perfekt, 38-39 gÄr ocksÄ bra om dom inte Àr för feta.
Ska definitivt kolla pÄ skx013! Köper man i swe eller webben?
2475:- pÄ cdon kÀnns ganska billigt. Blir dyrare med moms och tull frÄn creationwatches.
Har ocksÄ 16,5cm och kör SKX009 utan nÄgra som helst problem. Gammal bild:16,5 = mina 36or sitter perfekt, 38-39 gÄr ocksÄ bra om dom inte Àr för feta.
Ska definitivt kolla pÄ skx013! Köper man i swe eller webben?
Cool, har du ngn bild (wrist shot) dÀr man ser höjden?Har ocksÄ 16,5cm och kör SKX009 utan nÄgra som helst problem. Gammal bild:
Har kollat men kunde inte hitta nÄgon. Jag kan ta en bild nÀr jag kommer hem.Cool, har du ngn bild (wrist shot) dÀr man ser höjden?
TackHar kollat men kunde inte hitta nÄgon. Jag kan ta en bild nÀr jag kommer hem.
HÀr har du hyffsad gammal höjdbild pÄ mina 16,5or (Skx007)Cool, har du ngn bild (wrist shot) dÀr man ser höjden?
Spana efter en beg SBCM023!Tjena seikofantaster!
Jag saknar en dykare i min lÄda och jag kÀnner att det ska vara en asiatisk rackabajsare!
Mitt dilemma: klena handleder och jag vill kunna bada med klockan (=svÄrt med vintage) batteri/automat spelar ingen roll men ingen solar för mig!
Tacksam för svar!
/Wotan
Tackar! Funkar
HÀr har du hyffsad gammal höjdbild pÄ mina 16,5or (Skx007)
Tack. Köpt moddad av @JustdixSnyggt! Köpt moddad eller fixat sjÀlv?
Bra köp!
Tjena seikofantaster!
Tacksam för svar!
/Wotan
Najs, tack för tipset! Men vart hittar man dom? Sold out typ everywÀÀÀr
Finns bara ett ultimat alternativ, SBCM023. Eller 025 med annan fÀrg pÄ tavlan. Med ett verk som kanske kommer diskuteras vÄrt nÀsta podd-avsnitt.
Den har inte funnits sedan typ 2010 sÄ du fÄr leta beggad.Najs, tack för tipset! Men vart hittar man dom? Sold out typ everywÀÀÀr
SlÀngde upp en köpesannons, vad Àr ett rimligt pris?Den har inte funnits sedan typ 2010 sÄ du fÄr leta beggad.