Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
5 papp sist jag kollade.SlÀngde upp en köpesannons, vad Àr ett rimligt pris?
Tack!5 papp sist jag kollade.
Finns en pÄ blocket nuSlÀngde upp en köpesannons, vad Àr ett rimligt pris?
JajjamÀnsan, det Àr jag och en ny medlem hÀr pÄ ks som löser det genom blocketpaketet (han som lagt upp annonsen).Finns en pÄ blocket nu
Letâs not get carried away here...@yonsson om jag gillar min sbcm023 som Ă€r pĂ„ ingĂ„ng sĂ„ Ă€r det NĂSTAN att jag kan se mellan fingrarna att du glider runt med stekpannor, panacotta och panerai pĂ„ handleden...
Snyggt, det dÀr finns det nog en marknad för.Printade ett klock-stand pÄ jobbet idag. Custom födelsedagspresent till min polare. Passade pÄ att testa den med min Blue Lagoon
Hehe, kul! Satan vad fort det gick!@yonsson om jag gillar min sbcm023 som Ă€r pĂ„ ingĂ„ng sĂ„ Ă€r det NĂSTAN att jag kan se mellan fingrarna att du glider runt med stekpannor, panacotta och panerai pĂ„ handleden...
JajjamÀn, ingen aning hur svÄra dom Àr att dÄ tag i men jag hade kanske tur. Den Àr pÄ g med posten as we speak. Tack till dig och @S.L som tipsade om denna. Blir kul att klÀmma pÄ!Hehe, kul! Satan vad fort det gick!
Lite (en hel del) flyt hade du, och god forumhjÀlp!JajjamÀn, ingen aning hur svÄra dom Àr att dÄ tag i men jag hade kanske tur. Den Àr pÄ g med posten as we speak. Tack till dig och @S.L som tipsade om denna. Blir kul att klÀmma pÄ!
Btw: Àr sbcm en klocka i prospex serien? Kul isf dÄ jag diggar dom dyrare prospexarna men skrÀms av storleken .
Diggar det. Jag Àr pÄ att köpa om du tillverkar fler!Printade ett klock-stand pÄ jobbet idag. Custom födelsedagspresent till min polare. Passade pÄ att testa den med min Blue Lagoon
Printade ett klock-stand pÄ jobbet idag. Custom födelsedagspresent till min polare. Passade pÄ att testa den med min Blue Lagoon
Printade ett klock-stand pÄ jobbet idag. Custom födelsedagspresent till min polare. Passade pÄ att testa den med min Blue Lagoon
Old school Prospex.JajjamÀn, ingen aning hur svÄra dom Àr att dÄ tag i men jag hade kanske tur. Den Àr pÄ g med posten as we speak. Tack till dig och @S.L som tipsade om denna. Blir kul att klÀmma pÄ!
Btw: Àr sbcm en klocka i prospex serien? Kul isf dÄ jag diggar dom dyrare prospexarna men skrÀms av storleken .
Ojojoj, perfect match!
Dessutom ingen GS.4300 usd!?! Jösses!
Dessutom ingen GS.