Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag fyndade min pĂ„ Fyndiq för runt 1200 om jag inte minns helt fel.Har letat efter en SNKL23 lĂ€nge nu, och hittade en för ca 1300kr, dock sĂ„ kommer den kosta runt 1650kr. Ăr det ens vĂ€rt för det priset eller bör jag vĂ€nta/köpa nĂ„gon annan?
För att tydliggöra, anledningen till att den kommer kosta 1650kr Àr pga moms (glömde att tillÀgga det).Jag fyndade min pÄ Fyndiq för runt 1200 om jag inte minns helt fel.
Fyndiq skickar vÀl alltid via EU-land sÄ man slipper importavgifter?
Denna fick min far av min mor nÀr han fyllde 40, 1989. NÄgon som vet vad modellen heter? TÀnkte leta fram en bild till honom med originallÀnk.
![]()
LÀgg upp en bild pÄ baklocket. Seiko Àr duktiga pÄ att skriva ut vad klockorna heter dÀrIngen som vet vad denna modell heter?
Tjusig, gamla quartz Àr underskattade! Ref stÄr pÄ baksidan, i formatet XXXX-XXXX. Oklart dock om den kom pÄ lÀnk frÄn början, men det borde vara lÀtt att lista ut med hjÀlp av google.Denna fick min far av min mor nÀr han fyllde 40, 1989. NÄgon som vet vad modellen heter? TÀnkte leta fram en bild till honom med originallÀnk.
![]()
Tack, borde givetvis tagit foto pÄ baksidan ocksÄ (rookie mistake)Tjusig, gamla quartz Àr underskattade! Ref stÄr pÄ baksidan, i formatet XXXX-XXXX. Oklart dock om den kom pÄ lÀnk frÄn början, men det borde vara lÀtt att lista ut med hjÀlp av google.
Sbdc065
![]()
Ja den Àr riktigt finVilken hÀrlig bild, visar verkligen upp den snygga boetten i profil. Och vÀdret verkar det inte vara nÄgot fel pÄ heller.
Sbdc065
![]()
Tror bestÀmt herrn besökt en Àkta DJUNGELSKOG pÄ IKEA.![]()
Inget vĂ€der hĂ€r att skryta med, men kan bidra med en âdjungelbildâ pĂ„ sbdx017.
Coolt! Ska byta till den nÀr jag kommer hem frÄn jobbet. Detta fÄr man inte missa!-Internationella sköldpaddadagen idag. Omega fÄr bokstavligen hÀnga pÄ hyllan. Det Àr Turtle som gÀller
![]()
![]()
![]()
Coolt! Ska byta till den nÀr jag kommer hem frÄn jobbet. Detta fÄr man inte missa!
Tror bestÀmt herrn besökt en Àkta DJUNGELSKOG pÄ IKEA.![]()
Ăntligen hemma!-HĂ€rligt! Ser fram emot din wrist shot![]()
Ăntligen hemma!
![]()
Tack detsamma! Glad sköldpaddsdag!-Snyggt! Hoppas du fÄr en skön kvÀll
![]()