• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Snygg i grÄa klÀder.:)

06D7F96B-8B55-41EB-9135-F3A2CC8234EA.jpeg

SBEP017, LE 500st. FÀrgen Àr grÄ, som pÄ produktbilden.

Displayen har mycket bÀttre kontrast Àn en negativ GShock-display, man kan Àven öka displayens kontrast, gissningsvis med ökad batteriÄtgÄng som negativ effekt. Och den har backlight. NÀr man knackar pÄ glaset sÄ lyser displayen upp. Det enda som Àr störande Àr att den gÄr i energisparlÀge efter nÄgra timmars sömn. DÄ fÄr man först trycka pÄ valfri knapp för att vÀcka den och dÀrefter knacka pÄ glaset.
Trevliga funktioner men bedrövlig bezel

Hejsan!

Ja alltsÄ jag har vÀl funnit ett nytt stÀlle att stoppa pengarna pÄ och detta Àr i klockvÀrlden.

Dock Àr jag sjukt oerfaren och tar gÀrna emot tips ifrÄn er som har ett par goda att ge =)

Är sugen pĂ„ en automatisk seiko, men ja .. det finns 20 miljoner att vĂ€lja mellan.

Bra vardagsklocka som Àr slittÄlig.

Budget 2-10 tusen ca.

Det finns mÄnga som sagt, snÀva av dina kriterier sÄ kan du fÄ tips.

Skx007 ;)

Hejsan!

Ja alltsÄ jag har vÀl funnit ett nytt stÀlle att stoppa pengarna pÄ och detta Àr i klockvÀrlden.

Dock Àr jag sjukt oerfaren och tar gÀrna emot tips ifrÄn er som har ett par goda att ge =)

Är sugen pĂ„ en automatisk seiko, men ja .. det finns 20 miljoner att vĂ€lja mellan.

Bra vardagsklocka som Àr slittÄlig.

Budget 2-10 tusen ca.

Hej!
SlÀnger upp en frÄga hÀr.
Det verkar som om timvisaren pÄ min skx007 vid nÄgot tillfÀlle (kanske fortf) har gÄtt i tavlan och gjort mÀrke.

Har nĂ„gon varit med om detta? Isf gĂ„r det att â€Ă„terstĂ€lla” tavlan?

Annars blir det kanske moddning pÄ denna om jag hittar nÄgon trevlig dial och hittar nÄgon som moddar (vÄgar inte ge mig pÄ det sjÀlv )

E3574997-872F-4496-856A-F9E40794E967.jpeg

Hej!
SlÀnger upp en frÄga hÀr.
Det verkar som om timvisaren pÄ min skx007 vid nÄgot tillfÀlle (kanske fortf) har gÄtt i tavlan och gjort mÀrke.

Har nĂ„gon varit med om detta? Isf gĂ„r det att â€Ă„terstĂ€lla” tavlan?

Annars blir det kanske moddning pÄ denna om jag hittar nÄgon trevlig dial och hittar nÄgon som moddar (vÄgar inte ge mig pÄ det sjÀlv )

E3574997-872F-4496-856A-F9E40794E967.jpeg
GÄr och gÄr... Du fÄr ju byta till en ny tavla i sÄ fall. Plocka av visarna och sÀtt dem korrekt sÄ hÀnder det inte igen.

GÄr och gÄr... Du fÄr ju byta till en ny tavla i sÄ fall. Plocka av visarna och sÀtt dem korrekt sÄ hÀnder det inte igen.
Ok!
TÀnkte ifall nÄgon varit med om samma och det gÄr att rÀdda tavlan pÄ nÄgot sÀtt men det fÄr nog bli att lita nÄn intressant tavla pÄ nÀtet.

Finns det nÄgon pÄ KS som, mot betalning, moddar skx:er?

Ok!
TÀnkte ifall nÄgon varit med om samma och det gÄr att rÀdda tavlan pÄ nÄgot sÀtt men det fÄr nog bli att lita nÄn intressant tavla pÄ nÀtet.
Fast det Àr ju en repa, repor gÄr inte reparera. Hade det varit lume som lossnat sÄ hade man kunnat försöka blÄsa bort det.

Dubbelpostar lite, hoppas det Àr grönt annars sÄ fÄr admin ta mig i örat :)

Brukar normalt sÀtt aldrig skriva ett sÄnt hÀr inlÀgg men jag tÀnkte i alla fall ge det ett försök :)

Jag, och sÀkert mÄnga med mig, Àr medlem i Divers Watches pÄ Facebook. Varje mÄnad har dom en fototÀvling. Denna mÄnad Àr det lite speciellt dÄ dom firar 50.000(!) medlemmar och har fina priser i potten.

DEFDB15D-9196-4A86-8850-F6C03206BB5D.jpeg

Normalt sÀtt sÄ Àr det en jury som röstar fram dom bÀsta bilderna men denna mÄnad Àr det den bild med flest likes som vinner. Behöver helt enkelt lite hjÀlp med likes :)(förutsatt att du Àr medlem och ocksÄ gillar mitt bidrag). TÀvlingens sista dag Àr imorgon 31/5 kl 23:59 sÄ det Àr lite i sista stund :)

HÀr Àr i alla fall mitt bidrag:
B2C867D5-B860-4350-9E7E-5F2BF120BA1F.jpeg

Jag skulle bli otroligt tacksam om nĂ„gon faktiskt orkar ta sig tiden och gĂ„ in och ”lajka” min bild :)

Tillbaka
Topp