Ekberget
Silver
Har den svarta men skulle gÀrna ha den dÀr med. Hutlösa priser pÄ begmarknaden dock...En klassiker, slÄr de flesta nya samurajer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har den svarta men skulle gÀrna ha den dÀr med. Hutlösa priser pÄ begmarknaden dock...En klassiker, slÄr de flesta nya samurajer
Kanske inte för tillfÀllet men bevakning via Prisjakt Àr din bÀsta vÀn i sÄna hÀr situationer.SÄ vitt jag vet sÄ finns den inte tillgÀnglig pÄ Fyndiq.
Kanske inte för tillfÀllet men bevakning via Prisjakt Àr din bÀsta vÀn i sÄna hÀr situationer.
Samma boett som skx007, sĂ„ samma storlek. Det sa jag ju i podden.Finns det nĂ„gra uppgifter om ersĂ€ttaren till SKX007? @yonsson nĂ€mnde det i senaste avsnittet av TWG och att lĂ€ckta bilder hade tagits ner frĂ„n bl.a. KS men det kanske finns andra uppgifter som inte Ă€r lika hemligstĂ€mplade och som man kan diskutera i generella termer? Ăr den större/mindre? Mer eller mindre samma design eller en helgalen redesign?
Om jag minns rÀtt sÄ frÄgade jag det. Och mycket riktigt bekrÀftade du att det var samma boett men med glas-baksida.Samma boett som skx007, sÄ samma storlek. Det sa jag ju i podden.
Samma boett som skx007, sÄ samma storlek. Det sa jag ju i podden.
Just det, sÄ var det ja och utan lumeplupp pÄ vridringen. Minnet Àr kort men dÄligtOm jag minns rÀtt sÄ frÄgade jag det. Och mycket riktigt bekrÀftade du att det var samma boett men med glas-baksida.
Ser galet tunn ut, mÄste testa den dÀr modellen igen. Sitter som en smÀck!
Sitter verkligen bra ja du har @Klockaren som sÀljer sin SBDC065 om du vill ha samma urtavla som denna. Annars finns ju som du vet den svarta och den med blÄ bezel. Fina modeller tycker jag.Ser galet tunn ut, mÄste testa den dÀr modellen igen. Sitter som en smÀck!
Inte 84 iallafall Jag gissar pÄ April 1976 utan att ha tittat nÀrmare pÄ det.Vad har jag köpt. Hittade denna och gillade fÀrgen,urtavla samt det facetterade glaset.
En 6309-8040 Àr det det andra numret Àr 64829 Àr det juni 74 eller. 84. UrsÀkta bilden.den Àr dessutom omöjlig att fota.
Tack för att du reder ut begreppen för en Som knappt tittat Ät det japanska hÄllet.Inte 84 iallafall Jag gissar pÄ April 1976 utan att ha tittat nÀrmare pÄ det.
Dagtid, nÀr mörkret faller pÄ sÄ fyller den inte sÄ stor funktion. Hade den haft backlight sÄ hade jag lÀtt skaffat en.
Har glömt posta min nya DigiâTunaâ. Löv it! Perfekt beater.
Testat den?Dagtid, nÀr mörkret faller pÄ sÄ fyller den inte sÄ stor funktion. Hade den haft backlight sÄ hade jag lÀtt skaffat en.
Nej. Bara lÀst. Funkar den i verkligheten?Testat den?
Displayen har mycket bÀttre kontrast Àn en negativ GShock-display, man kan Àven öka displayens kontrast, gissningsvis med ökad batteriÄtgÄng som negativ effekt. Och den har backlight. NÀr man knackar pÄ glaset sÄ lyser displayen upp. Det enda som Àr störande Àr att den gÄr i energisparlÀge efter nÄgra timmars sömn. DÄ fÄr man först trycka pÄ valfri knapp för att vÀcka den och dÀrefter knacka pÄ glaset.Nej. Bara lÀst. Funkar den i verkligheten?
Ha. Jag fÄr pudla. DÄ vet jag vad nÀsta inköp blir. Tack för korrigering!Displayen har mycket bÀttre kontrast Àn en negativ GShock-display, man kan Àven öka displayens kontrast, gissningsvis med ökad batteriÄtgÄng som negativ effekt. Och den har backlight. NÀr man knackar pÄ glaset sÄ lyser displayen upp. Det enda som Àr störande Àr att den gÄr i energisparlÀge efter nÄgra timmars sömn. DÄ fÄr man först trycka pÄ valfri knapp för att vÀcka den och dÀrefter knacka pÄ glaset.
Har glömt posta min nya DigiâTunaâ. Löv it! Perfekt beater.
Mattsvart antar jag? PÄ den första bilden ser den ljusgrÄ ut.