Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gröna, definitivt, bra kombo! Tycker generellt den gör sig riktigt bra med militÀrgröna band. Svart funkar ju sÄklart bra ocksÄ men vet inte om jag tycker den vita linjen Àr helt hundra för denna kombo.Fick hem nya band frÄn tidochting.se
Vilken Àr din favo
![]()
![]()
Snygga bÄda tvÄ. Tavlan kÀnns vÀldigt levande med det svarta bandet.Fick hem nya band frÄn tidochting.se
Vilken Àr din favo
![]()
![]()
Jag lutar mer Ät det gröna jag med. KÀnns lite mer Ät toolwatch/militÀr hÄlletGröna, definitivt, bra kombo! Tycker generellt den gör sig riktigt bra med militÀrgröna band. Svart funkar ju sÄklart bra ocksÄ men vet inte om jag tycker den vita linjen Àr helt hundra för denna kombo.
Det beror ju helt pÄ vad som Àr fel men man kan alltid testa att rucka den. Brukar kosta 2-300kr.Min turtle Padi gÄr ca -24 SPD.
NÄgon med erfarenhet om ruckning kan fÄ dessa verk att gÄ mer noggrant och vad det kan tÀnkas kosta?
3 minuter per vecka blir lite vÀl mycket...
Kul att se, mÄste precis ha kommit ut pÄ marknaden! Hur kÀnns den? Första tankarna? Mycket kul som Seiko Àntligen slÀpper kommande mÄnader.
Kan inte slÀppa denna, sÄ jag drog tillbaka försÀljningsannonsen
![]()
Bra storlek, snygg klocka men man kunde skippat förstoringen till datumen. Den drar ner betyget.Kul att se, mÄste precis ha kommit ut pÄ marknaden! Hur kÀnns den? Första tankarna? Mycket kul som Seiko Àntligen slÀpper kommande mÄnader.
uncleseiko.co.uk ?Sökes sida i Europa som sÀljer vettiga armband/lÀnk.
Har en sbdc053 eller spb053 som söker en lÀnk
Haft sÄ orimligt höga tullavgifter senaste tiden sÄ jag drar mig för att handla utsocknes.
JF
uncleseiko.co.uk ?
Har inte de dÀr backlight genom att man knackar till pÄ glaset? Första versionen har det iaf.Dagtid, nÀr mörkret faller pÄ sÄ fyller den inte sÄ stor funktion. Hade den haft backlight sÄ hade jag lÀtt skaffat en.
Helt rÀtt,jag saknar minKan inte slÀppa denna, sÄ jag drog tillbaka försÀljningsannonsen
![]()
Tack @yonsson! Bara för att du tar sÄ grymma bilder har jag ocksÄ köpt en![]()
![]()
Har glömt posta min nya DigiâTunaâ SBEP017. Löv it! Perfekt beater.
Nice! Klockren beater tycker jag.Tack @yonsson! Bara för att du tar sÄ grymma bilder har jag ocksÄ köpt en
SÀger som du: löv it! Grym klocka för pengarna. Nu ska jag bara lyckas stÀlla den rÀtt ocksÄ...
![]()
Verkligen! Sjukt nöjd. Blev lite tveksam till storleken innan jag bestÀllde, men vÀl pÄ handleden sitter den perfekt. BÀrs vÀldigt gött!Nice! Klockren beater tycker jag.