• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Min första och enligt mig smakfull mod, frÄn början en 779 som fÄtt Coin edge frÄn Crystaltimes och ett insert frÄn 777. Bandet Àr Bonetto 284. :)
IMG_20190530_192056551.jpg

Gröna, definitivt, bra kombo! Tycker generellt den gör sig riktigt bra med militÀrgröna band. Svart funkar ju sÄklart bra ocksÄ men vet inte om jag tycker den vita linjen Àr helt hundra för denna kombo.
Jag lutar mer Ät det gröna jag med. KÀnns lite mer Ät toolwatch/militÀr hÄllet

• Like
Reactions: AB
Sökes sida i Europa som sÀljer vettiga armband/lÀnk.
Har en sbdc053 eller spb053 som söker en lÀnk
Haft sÄ orimligt höga tullavgifter senaste tiden sÄ jag drar mig för att handla utsocknes.

JF

Min turtle Padi gÄr ca -24 SPD.
NÄgon med erfarenhet om ruckning kan fÄ dessa verk att gÄ mer noggrant och vad det kan tÀnkas kosta?
3 minuter per vecka blir lite vÀl mycket...

Min turtle Padi gÄr ca -24 SPD.
NÄgon med erfarenhet om ruckning kan fÄ dessa verk att gÄ mer noggrant och vad det kan tÀnkas kosta?
3 minuter per vecka blir lite vÀl mycket...
Det beror ju helt pÄ vad som Àr fel men man kan alltid testa att rucka den. Brukar kosta 2-300kr. :)

Jag har köpt en 7546-6060 som behöver ett nytt vrindringsinlĂ€gg samt den del som nu gör att vridringen klickar. Är ebay enda hoppet för inlĂ€gget? Jag trodde att det skulle vara en liten kula med fjĂ€der under som skötte klicken, men nĂ€r jag tog bort bezeln sĂ„ ser jag varken eller, tips nĂ„gon?

Tillbaka
Topp