Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar verkligen den orange delen pÄ bandet mot det övriga grÄa!Dawn grey hÀnger med mig!!
![]()
Klockrent Nato till den.Gillar verkligen den orange delen pÄ bandet mot det övriga grÄa!
Tror du kommer gilla den andra mer , speciellt om du jÀmför bezeln ute i solenFick hem denna idag! SBDY035
FÄr se om den fÄr stanna.. kommer en annan Seiko imorgon som jag den fÄr stÄ emot
![]()
![]()
Snyggt,
Ref?
7518-8000, brailleklocka frÄn 1980.
OcksÄ mÀrkt detta, fattar inte varför men sÄ hÀr har tidsavvikelsen varit för mig.Funderat pÄ att sÀlja denna tvÄ grr. Efter ett tag sÄ tickade klockan in sig, sÄ att tidsavvikelsen Àr riktigt bra. Och nu med nytt band sÄ Àr det klockers
![]()
![]()
![]()
![]()
Ăr ju sjukt bra!OcksĂ„ mĂ€rkt detta, fattar inte varför men sĂ„ hĂ€r har tidsavvikelsen varit för mig.
NÀr jag först hade den, första veckorna: +0.3spd
NÀsta ca 4 mÄnader: -4spd
Senaste mÄnaden: -1spd
Senaste veckan: +-0!! Har inte stÀllt den sedan i Torsdags och den Àr right on time med atomur.![]()
Verkligen, ungefĂ€r lika precis som min gamla SMPc. Men sen tror jag att jag har haft tur. Alla Ă€r definitivt inte sĂ„ hĂ€r precisa, men visst Ă€r jag glad att min Ă€r detĂr ju sjukt bra!![]()
-Jag köpte mig en ny Seiko idag.
Det blev en av Seikos mest sÄlda klockor och varje nybörjares fot in till klockvÀrlden, en SKX007.
Den skaffar jag mig nu efter att jag köpt och flippat en del klockor. Först tyckte jag att den var trÄkig pÄ grund av sin mattfÀrgad urtavla. Nu nÀr jag provat lite olika klockor med olika tavlor sÄ som valar, stjÀrnhimlar, snölandskap osv sÄ finner jag enkelheten som SKX007 erbjuder som nÄgot stilrent och rogivande.
![]()
![]()
JÀkligt bra pris pÄ förra Ärets STO!NÄgra snabba skott pÄ utbudet hos KM Globen nu pÄ eftermiddagen, ursÀkta bildkvalitén.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har du bytt verk i den?Prospex serien nÀr den Àr som bÀst, dykförlÀngning, 300m av vatten resistens, datum hjul och Grand Seiko kaliber.![]()
![]()
Seiko MM300 SLA021J
TÀnk för att jag har detHar du bytt verk i den?![]()
Det hade varit en nice kombo.TÀnk för att jag har detslÀngde i ett GS quartz verk och nu har jag sÄlt klockan, undra hur lÄngt tid det kommer ta innan han mÀrker nÄgot, mohahahaha
![]()
Verkligen! Kör den pÄ min STO gen1.Fick hem min Strapcode Endmill lÀnk igÄr till min Blue Lagoon. Tycker det blev riktigt bra, och som vanligt grym kvalité frÄn Strapcode
![]()
![]()
![]()
![]()