Jo, det Ă€r ett riktigt bra pris.Ăr inte denna vĂ€rd 3100kr? Ny fr 2019?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jo, det Ă€r ett riktigt bra pris.Ăr inte denna vĂ€rd 3100kr? Ny fr 2019?![]()
![]()
Köööööp...Jo, det Àr ett riktigt bra pris.
Har Àrligt talat varit sugen. Hade jag inte redan haft ett monster i lÄdan sÄ hade jag tagit den direkt.Köööööp...![]()
Ăr det inte kul med nya modellen dĂ„? Lite förĂ€ndringar som tex 4r36 urverk med "hack" istĂ€llet för 7s26 och lumen Ă€r "Lumebright", ska lysa starkare och lĂ€ngre samt att klockan Ă€r antimagnetisk..Har Ă€rligt talat varit sugen. Hade jag inte redan haft ett monster i lĂ„dan sĂ„ hade jag tagit den direkt.![]()
Jo, klart det Ă€r kul men jag föredrar nog faktiskt min Gen1. Hade dock varit trevligt med Kanji, det Ă€r alltid coolt!Ăr det inte kul med nya modellen dĂ„? Lite förĂ€ndringar som tex 4r36 urverk med "hack" istĂ€llet för 7s26 och lumen Ă€r "Lumebright", ska lysa starkare och lĂ€ngre samt att klockan Ă€r antimagnetisk..
Plus att det Àr en "kanji"..![]()
Ok sÀg till om du Ängrar dig..Jo, klart det Àr kul men jag föredrar nog faktiskt min Gen1. Hade dock varit trevligt med Kanji, det Àr alltid coolt!![]()
Absolut! Fattar inte att ingen har plockat den Àn...Ok sÀg till om du Ängrar dig..![]()
Inte jag heller, inte sÄ att det Àr nÄgra dyra pengarAbsolut! Fattar inte att ingen har plockat den Àn...![]()
Ăr den grym pĂ„ shark mesh?Inte jag heller, inte sĂ„ att det Ă€r nĂ„gra dyra pengar![]()
Förmodligen har inget sĂ„ kan ej testa.. Men köp den o testa. Inga stora pengar. 3100kr och bjuder pĂ„ rek fraktĂr den grym pĂ„ shark mesh?![]()
Ăr kanjin enda skillnaden frĂ„n SRP777? Har taskigt fĂ€rgseende, sĂ„ kan ha missat nĂ„gon nyans i tavlan eller sĂ„.Nytt för sommaren. SBDY015, mysigt med kanji. VĂ€ntar pĂ„ ett par Waffle straps frĂ„n Uncle Seiko.
![]()
Jag betalade mer för min gen2 ifjol... Har sen dess sett flera gen 3 gĂ„ för mindre Ă€n jag betalade, bla en jade monster som va i nyskick... Gick pĂ„ tradera för strax över 3000.Ăr inte denna vĂ€rd 3100kr? Ny fr 2019?![]()
![]()
HÄller ocksÄ med om datum och dag, det kan verkligen dra ner intrycket. Köpte ett 2:a generationens monster för ett tag sen, och Àven om jag gillar den sÄ stör det mig nÀr jag tÀnker pÄ hur mycket snyggare den varit ut dag och datum.
Denna passar mig bÀttre, sÄ .. ja!
Men jag har alltid gillat Monster
HÄller jag med dig om dag och datum, speciellt pÄ Monstret. Bubblan gör det inte bÀttre heller.
Sen fÄr man ju sÀga att man fÄr bra mycket för pengarna ÀndÄ![]()
Ăr kanjin enda skillnaden frĂ„n SRP777? Har taskigt fĂ€rgseende, sĂ„ kan ha missat nĂ„gon nyans i tavlan eller sĂ„.
Originalband till Seiko 6458 midsize-dykare, och borde vara GL13A 19.IfrÄn vilken seiko modell kommer detta bandet. Har texten GL19A 19. Och seiko Japan.
![]()
![]()
![]()
Den dÀr gula fÀrgen Àr ju sÄ grym..![]()
Originalvisare pÄ igen!
Det ska du absolut vara, jag tror att alla avarter av MM300 Àr och kommer att förbli riktiga klassiker!SÄ j*vla nöjd att jag inte sÄlde den hÀr. Den har vuxit, precis som SLA017 ocksÄ gjorde.
![]()