Riktigt snyggt! MÄste dock frÄga om det Àr ett medvetet val att ha lÄset/claspen pÄ "fel" hÄll?Fick hem min Strapcode Endmill lÀnk igÄr till min Blue Lagoon. Tycker det blev riktigt bra, och som vanligt grym kvalité frÄn Strapcode
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt! MÄste dock frÄga om det Àr ett medvetet val att ha lÄset/claspen pÄ "fel" hÄll?Fick hem min Strapcode Endmill lÀnk igÄr till min Blue Lagoon. Tycker det blev riktigt bra, och som vanligt grym kvalité frÄn Strapcode
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha du Àr inte den första som frÄgar. Japp, det Àr medvetet. Tycker det Àr skönare sÄRiktigt snyggt! MÄste dock frÄga om det Àr ett medvetet val att ha lÄset/claspen pÄ "fel" hÄll?
Den Ă€r original, tavlan brukar kallas âSingapore dialâ med den tavelkoden.NĂ„gon som har koll pĂ„ 6309-7040?
Har en non suwa och har sett att texten kl 6 skiljer sig frÄn andra, normalt Àr det text frÄn kl5-7, nÄgon som vet varför? Tittar man pÄ datumfönstret sÄ ser den ju original ut
![]()
Ett sÄnt impulsköp skulle jag behöva göra ocksÄ! Var hittar man dem egentligen? Har du nÄtt bra tips?![]()
![]()
2 st impulsköp delux idag... SARB033 och 035
BÄda ligger pÄ tradera om du vill h bÀggeEtt sÄnt impulsköp skulle jag behöva göra ocksÄ! Var hittar man dem egentligen? Har du nÄtt bra tips?
DÄ fÄr jag hÄlla koll pÄ dem dÀrBÄda ligger pÄ tradera om du vill h bÀgge
Oj, svÄra att hitta, satt och kikade pÄ Ebay och Chrono24. Köper ogÀrna av privatpersoner i utlandet, kÀnns tryggare med sÀljare. SÄ hade lite flyt att hitta bÀgge hos samma handlare, Arlington Watches, som sedermera visade sig har flyttat hem frÄn UK till V- Frölunda... SÄ förhandlingen skedde pÄ Svenska och fick ett bra pris om jag knep bÄda!Ett sÄnt impulsköp skulle jag behöva göra ocksÄ! Var hittar man dem egentligen? Har du nÄtt bra tips?
033:an gÄr att hitta ny inom EU för mindre peng Àn just nu ledande bud om jag inte missminner mig. Lite sugen pÄ den faktiskt.DÄ fÄr jag hÄlla koll pÄ dem dÀr![]()
Föredrar du denna framför monstret du visade hÀromdagen?Riktigt nöjd med denna SBCM023!
Perfekt storlek och jÀvligt cool
![]()
Denna passar mig bÀttre, sÄ .. ja!Föredrar du denna framför monstret du visade hÀromdagen?![]()
Ăr det bara jag som anser att datum och dag Ă€r jĂ€vligt överskattat?
Hade det funnits en monster utan day/date hade den varit given för min del...
FÄr ha en kanji dÄ uppfattar man bara datumetHÄller ocksÄ med om datum och dag, det kan verkligen dra ner intrycket. Köpte ett 2:a generationens monster för ett tag sen, och Àven om jag gillar den sÄ stör det mig nÀr jag tÀnker pÄ hur mycket snyggare den varit ut dag och datum.