Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Damn, jag började konsolidera min samling men din samling Àr ju genuine Zeeeioko. HÄll ut ser kanon ut!Det börjar spÄra ur, mÄste konsolidera..
Haha, tack. Funderar pÄ att rensa ut lite ÀndÄ, men det Àr vÀl mest de smÄ 7546rna som kanske inte flyger.Damn, jag började konsolidera min samling men din samling Àr ju genuine Zeeeioko. HÄll ut ser kanon ut!
LÀgg till en lax för moms, tull och frakt med sÄ...save the ocean i svart utförande med lÀnk hos massdrop för 299$
https://drop.com/buy/seiko-prospex-save-the-ocean-automatic-dive-watch?utm_placement=1&referer=EHEXKH&mode=guest_open&utm_campaign=Automated Daily Promotional 2019-06-22&utm_source=SparkPost&utm_medium=email&utm_term=Daily Promotional&utm_content=1561198000329.031752559728330059800900
NÀr kommer denna slÀppas?
Grattis till köpet! Ălskar tavlorna pĂ„ Save the Ocean!SRPC93K1
Fantastiskt fin!"Det var en gÄng en SRP773j...."
Tack! Köpte en srp777j som visade sig vara en srp773j nÀr den kom. Hade nyligen bytt bort en sÄdan sÄ blev lite besviken. Var i extremt fint skick dock. SÄ istÀllet för att sÀlja/byta den, sÄ kontaktade jag @Ahla77 om han inte skulle kunna göra nÄgot Ät 6105/sla033 hÄllet. Tycker att han lyckades "hyffsat" bra SupernöjdFantastiskt fin!
FörstÄr det, blev otroligt bra!Tack! Köpte en srp777j som visade sig vara en srp773j nÀr den kom. Hade nyligen bytt bort en sÄdan sÄ blev lite besviken. Var i extremt fint skick dock. SÄ istÀllet för att sÀlja/byta den, sÄ kontaktade jag @Ahla77 om han inte skulle kunna göra nÄgot Ät 6105/sla033 hÄllet. Tycker att han lyckades "hyffsat" bra Supernöjd