Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt! Jag Àr ute efter en lÀnk (Oyster lr BoR) till min 6309. Alltid bra med lite extra info innan man slÄr till.Yes absolut. Har en jubilee lÀnk till min Sumo, Miltant sÄ dom Àr riktigt bra kvalite..
Gillar combon du har dÀr starktPerfekt! Jag Àr ute efter en lÀnk (Oyster lr BoR) till min 6309. Alltid bra med lite extra info innan man slÄr till.
![]()
Tackar!Gillar combon du har dÀr starkt![]()
Ja, bara bestÀlla frÄn Strapcode. Riktigt bra kvalite. BÀttre Àn orginalet..Perfekt! Jag Àr ute efter en lÀnk (Oyster lr BoR) till min 6309. Alltid bra med lite extra info innan man slÄr till.
![]()
Bra, men dyrt =( 109 SEK + frakt för 2 fat bars ...
BÀttre pris men lite lÀngre leveranstid:Bra, men dyrt =( 109 SEK + frakt för 2 fat bars ...
Behöver inga Seiko spring bars egentligen. Jag brukar köra med "dive bars" fr Royal straps. Hattarna Àr typ lika tjocka som Seikos. Liite smalare men ÀndÄ tjocka. Och nej dom lossnar inte...BÀttre pris men lite lÀngre leveranstid:
https://www.longislandwatch.com/Seiko_C220FS_Spring_Bar_Pair_p/c220fs.htm?CartID=1
$3.95/par +$7.49 i frakt.
Det finns lite olika alternativ. Jag bara tipsade om det som @Aivengo13 letade efter.Behöver inga Seiko spring bars egentligen. Jag brukar köra med "dive bars" fr Royal straps. Hattarna Àr typ lika tjocka som Seikos. Liite smalare men ÀndÄ tjocka. Och nej dom lossnar inte...![]()
Ett monster! PĂ„ ett bra vis
HÀdare! De sÄldes aldrig pÄ lÀnk.Tackar... Kommer bli riktigt bra pÄ Miltat oyster lÀnken nÀr jag fÄr den..![]()
Kan nÄgon tipsa ett bra stÀlle att köpa 10-20st SEIKO Spring Bars C220FS?
RÀtt tjocklek pÄ stiftens yttre del men för tunna pÄ mitten för lÀnk. Jag hade köpt pÄ eBay om du ska ha dem till lÀnk.Tillbehör
Feta bandstift
Gamla Àgaren har ett till salu har jag settEtt DAL1BP sÄ ska detta bli kanon
![]()
RÄkade Àven köpa detGamla Àgaren har ett till salu har jag sett![]()
"Oooops!" Haha!RÄkade Àven köpa det![]()
Glöm inte att det tillkommer moms och Postnords avgifter.BÀttre pris men lite lÀngre leveranstid:
https://www.longislandwatch.com/Seiko_C220FS_Spring_Bar_Pair_p/c220fs.htm?CartID=1
$3.95/par +$7.49 i frakt.
Riktigt stilrent!Mer lek med band, nu samma SARB035 pÄ ett band frÄn Molequin kallat Grained Calf, i fÀrgen Desert Sand med deras premium-spÀnne. Tycker det ser vettigt ut men jag har inte burit det sÄ mycket Àn.
![]()
![]()
![]()