Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack du! Den ser ju riktigt frÀsch ut. FÄr titta pÄ en sÄdan lite senare.
Tack du! Den ser ju riktigt frÀsch ut. FÄr titta pÄ en sÄdan lite senare.
UrsÀkta OT, men vad har du för mobil? Min Àr ljusÄr frÄn vad din klarar
Galaxy S9, den duger men snart dags att uppdatera kÀnns det somUrsÀkta OT, men vad har du för mobil? Min Àr ljusÄr frÄn vad din klarar
Det gick snabbt. Bra pris! Fel fÀrg för mig sÄ jag hoppar.@TobiasD @JSI
https://klocksnack.se/threads/seiko-5-sports-grön.119172/#post-3002863
DĂ€r har ni, bara att hugga
Var Àr den köpt? Första intryck?Blev visst en gröning lite spontant precis
Inte jag som sÀljerDet gick snabbt. Bra pris! Fel fÀrg för mig sÄ jag hoppar.
Varför sÀljer du om jag fÄr frÄga?
Ah, sÄg inte!
SÄg det nu....Inte jag som sÀljer
@TobiasD @JSI
https://klocksnack.se/threads/seiko-5-sports-grön.119172/#post-3002863
DĂ€r har ni, bara att hugga
AhlĂ©ns ur, Ărebro. Första intrycket Ă€r bra, gedigen klocka för pengen. FĂ€rgen Ă€r riktigt lyckad, lĂ€nken helt OK. Ligger skönt pĂ„ handleden, i mitt fall 19cm.Var Ă€r den köpt? Första intryck?
Jag vill ha pepsin eller en svart PVD.
AhlĂ©ns ur, Ărebro. Första intrycket Ă€r bra, gedigen klocka för pengen. FĂ€rgen Ă€r riktigt lyckad, lĂ€nken helt OK. Ligger skönt pĂ„ handleden, i mitt fall 19cm.
Det Àr knappt vÀrt jobbet, sjukt svÄrt att polera Hardlex. Jag hade köpt nytt glas, det kostar inte mÄnga kronor och dÄ kan du passa pÄ att byta till safir om du gillar det.Finns det nÄgra husmorsknep pÄ hur man kan polera bort repor pÄ glaset pÄ en skx? Eller Àr det byte av glas som gÀller?
Köper hellre en srpd79K1Det gick snabbt. Bra pris! Fel fÀrg för mig sÄ jag hoppar.
Varför sÀljer du om jag fÄr frÄga?
Tackar! Har du nÄgon aning om vad byte hos urmakare kostar? Man vill kanske passa pÄ att trycktesta efter ett byte ocksÄ tÀnker jag.Det Àr knappt vÀrt jobbet, sjukt svÄrt att polera Hardlex. Jag hade köpt nytt glas, det kostar inte mÄnga kronor och dÄ kan du passa pÄ att byta till safir om du gillar det.
Ingen aning om vad det kostar att göra det hos en urmakare. SjÀlva glaset plus packning kostar 2-300kr om man köper det sjÀlv. Jag hade definitivt trycktestat den, det brukar inte kosta mer Àn 150-200kr.Tackar! Har du nÄgon aning om vad byte hos urmakare kostar? Man vill kanske passa pÄ att trycktesta efter ett byte ocksÄ tÀnker jag.
Mycket braDĂ€r ligger dom och myser
Kör! Det svÄra Àr bara att bestÀmma fÀrg, finns sÄ mÄnga fina nu.Mycket bra
Fan man blir sugen pÄ nya 5 Sports assÄ!
https://www.klockmagasinet.se/seiko...MI-cOPnvK55AIVkOiaCh08zwfXEAQYCCABEgL8i_D_BwEDom enda Seiko 5 (nya) Jag Àr sugen pÄ, slÀpps sÄklart inte i Sverige verkar det som... Ref:SRPD79K1, SRPD81K1 och SRPD83K1..