• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Mycket bra :)
Fan man blir sugen pÄ nya 5 Sports assÄ!
Jag var precis förbi min lokala uris och gluttade. Förutom att jag testade den nya Astron boetten som bÄde satt och ser ut som "a million bucks" sÄ kollade jag Àven in nya 5: orna. MÄste sÀga att dom ser riktigt trevliga ut i alla fÀrgkombos, jag gillade den med svart sprÀckt tavla och rootbeer bezel :) Rimligt prissatta med 4r ocksÄ...

Jag var precis förbi min lokala uris och gluttade. Förutom att jag testade den nya Astron boetten som bÄde satt och ser ut som "a million bucks" sÄ kollade jag Àven in nya 5: orna. MÄste sÀga att dom ser riktigt trevliga ut i alla fÀrgkombos, jag gillade den med svart sprÀckt tavla och rootbeer bezel :) Rimligt prissatta med 4r ocksÄ...
Najs! Ja de ser riktigt bra ut. 3000kr för 4R Àr precis som du sÀger ett rimligt pris!

29E34408-EAB3-4D2D-AE08-ACF96EC7A6DE.jpeg

FörstÄr hur du tÀnker dÀr. Det Àr en saftig prislapp pÄ SLA033, samtidigt en otroligt fin klocka, bÄde urverk och finish. Hade gÀrna Àgt den :rolleyes:
Nja, alltsÄ jag menar heller inte att sla033:an inte skulle vara fin och ÄtrÄvÀrd (Àven jag skulle vilja ha en) men denna Àr mer i turtles ursprungliga anda tÀnker jag.

Det Àr knappt vÀrt jobbet, sjukt svÄrt att polera Hardlex. Jag hade köpt nytt glas, det kostar inte mÄnga kronor och dÄ kan du passa pÄ att byta till safir om du gillar det. :)

Ska undersöka den möjligheten till Cocktail Tiden. Bort med repor och jag har alltid tÀnkt att en sÄ klassig look som den ÀndÄ har skulle göra sig mycket snyggare med safirglas

DSC_2360.JPG

Tillbaka
Topp