• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Oyster, Jubilee, gummi och nato.. :D
PicsArt_09-08-08.32.39.jpg
PicsArt_09-08-08.33.09.jpg
PicsArt_09-08-08.33.35.jpg
PicsArt_09-08-08.34.01.jpg
PSX_20190908_203506.jpg

Grym! NyförvÀrv?
Tack :)
Ja fick den i fredags. Var i lite sÀmre skick Àn som utgetts. Bilder som skickats var Àldre. Men men..Har fÄtt sig en rejÀl rengöring och nytt batteri sÄ den tickar pÄ i alla fall :) FÄr lÀmna den hos nÄgon för en genomgÄng av datum som inte riktigt vill plus att kronan nog saknar en fjÀder gissar jag pÄ. Och glaset sÄklart :D

Tack :)
Ja fick den i fredags. Var i lite sÀmre skick Àn som utgetts. Bilder som skickats var Àldre. Men men..Har fÄtt sig en rejÀl rengöring och nytt batteri sÄ den tickar pÄ i alla fall :) FÄr lÀmna den hos nÄgon för en genomgÄng av datum som inte riktigt vill plus att kronan nog saknar en fjÀder gissar jag pÄ. Och glaset sÄklart :D
Riktigt hÀftig som sagt. NÀr man vÀl kÀnner sig skapligt nöjd med de klockor som man har dÄ dyker det alltid upp nÄgot som retar "ha begÀret" :D
Hoppas att det löser sig med reparationerna.

4BDF1106-312C-4F74-876B-C4C6F6B4A8F7.jpeg
0464235B-33D9-4D81-8A77-2D30F3BA8A63.jpeg
Hej!

Det hÀr Àr första gÄngen jag skriver ett inlÀgg pÄ detta forum. Jag Àr dÄligt insatt bÄde gÀllande klockor i allmÀnhet sÄvÀl som klockor frÄn Seiko.

Jag har en Seikoklocka som Àr inköpt cirka 2005 i begagnat skick. Under Ären har den fungerat bra men ganska nyligen har problem uppstÄtt och sekundvisaren slÄr oregelbundet.

Min frÄga till er Àr om det Àr vÀrt att försöka laga klockan eller om det Àr bortkastade pengar? Klockan har en hel del sentimentalt vÀrde för mig och det Àr dÀrför jag undersöker reparationsmöjligheter.

Tack pÄ förhand!

Tillbaka
Topp