Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul med variation..Definitivt Oyster!
Snyggt!Fick bli en gröngöling idag
![]()
Grym! NyförvÀrv?Ska vÀl gÄ att fÄ ordning pÄ dennaRef: 7549-7010 1981 lika ung som jag
![]()
![]()
TackGrym! NyförvÀrv?
Riktigt hÀftig som sagt. NÀr man vÀl kÀnner sig skapligt nöjd med de klockor som man har dÄ dyker det alltid upp nÄgot som retar "ha begÀret"Tack
Ja fick den i fredags. Var i lite sÀmre skick Àn som utgetts. Bilder som skickats var Àldre. Men men..Har fÄtt sig en rejÀl rengöring och nytt batteri sÄ den tickar pÄ i alla fallFÄr lÀmna den hos nÄgon för en genomgÄng av datum som inte riktigt vill plus att kronan nog saknar en fjÀder gissar jag pÄ. Och glaset sÄklart
![]()
Tror jag ska skopa upp en 001 igen. Tycler de Àr hÀstlÀngder schysstare Àn 017.![]()
SBDX001 ikvÀll.
Japp. Inte i nÀrheten av samma klocka. Konstigt hur sÄ smÄ Àndringar kan göra sÄ stor skillnad.Tror jag ska skopa upp en 001 igen. Tycler de Àr hÀstlÀngder schysstare Àn 017.
Grön brukar inte va nÄgon svaghet för mig men den hÀr vÀxer verkligen varje gÄng man ser den!Fick bli en gröngöling idag
![]()
SRPD63K1
Lika grymma bilder som vanligt!