Bottega
Basic
![]()
SBBN035 - För att livet inte Àr komplett utan minst en tonfisk.
Sexig! Lite hemlig Tonfisk, undercover agent pÄ nÄgot sett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
![]()
SBBN035 - För att livet inte Àr komplett utan minst en tonfisk.
Helt underbar.NÄgon som kan hjÀlpa mig att hitta lite vettig info om denna klockan? Finns nÄgot kass klipp pÄ Youtube men inget skrivet om den. NÄgon som vet nÄgot om den?![]()
Tycker den Ă€r skitcool! Ălskar den vĂ€ldigt runda designen. Tycker urtavlan Ă€r riktigt snygg och visarna perfekt lĂ€ngd. Enligt Seikos hemsida Ă€r den 43mm i diameter och lug to lug Ă€r ocksĂ„ 43 vilket kĂ€nns nice. Enda negativa verkar vara hardlex och urverket men jag gillar 4R36 faktiskt.
Ă sikter om designen? Bra dĂ„ligt? Ăr den nĂ„got att ha tror ni?
Visste att den skulle vara bra, men inte att den skulle vara SĂ HĂR BRA...
![]()
![]()
![]()
Funkade finfint btw!! Tusen tack!Nice!! Tack för tipset.
LÀttare Àn att snurra 24h haha.![]()
Sexig! Lite hemlig Tonfisk, undercover agent pÄ nÄgot sett.
Bottennapp, ge mig![]()
Fiskade upp en SBBN035![]()
Har haft, Àr vÀl mitt foto? Ligger en recension i recensionsdelen.NÄgon som har en Seiko ref:SBDJ013?![]()
Nice!Korspostar veckans nyförvÀrv, riktigt nöjd
6309-7040 frÄn -84
7548-7000 frÄn -80
![]()
TvÀrnöjd, tom börjat spÄna pÄ att starta en liten samling pÄ 70-80 tals seikos, finns ju en hel del kul till fortfarande roliga priser
AbsolutTvÀrnöjd, tom börjat spÄna pÄ att starta en liten samling pÄ 70-80 tals seikos, finns ju en hel del kul till fortfarande roliga priser![]()
Sjukt bra dom dÀr, en Tuna stÄr högt pÄ listan nu ocksÄAbsolut
SjĂ€lv har jag nyligen införskaffat mina första vintage Seiko. Ăr helt sĂ„ldBĂ„da frĂ„n 1981 dĂ„ det Ă€r mitt födelseĂ„r
![]()
![]()
7549-7010 och 6309-7040
Det som gör en tonfisk till just det Àr enligt mig tvÄ saker.NybörjarfrÄga antar jag. Hur vet man att en Seiko som (för mig) ser ut som en tonfisk Àr en tonfisk, eller vad Àr det som gör att det faktiskt Àr en tonfisk?
Ăr detta en tonfisk, t.ex.?
https://www.sakurawatches.com/seiko...owercase-produce-2019-limited-edition-stbr039
Ăr nya Arnien en tonfisk?
EDIT: Mycket tonfisk blev det i inlÀgget.![]()
Tonfisken gÄr djupt. 600 och mera.Det som gör en tonfisk till just det Àr enligt mig tvÄ saker.
1: Inre boett med yttre skuddande skal.
2: HeliumtÀt (vilket Àven innebÀr minst 300m WR).
SÄ nej, det dÀr Àr enligt mig inte en tonfisk.
Med det sagt kallar mÄnga allt som ser ut som en tonfisk för tonfisk.
Fantastiska bilder!-SRPD37J1, en bubbla över datumet hade inte varit sÄ dum kanske
![]()
![]()
![]()
Tonfisken gÄr djupt. 600 och mera.![]()
300m... Annars fÄr du exkludera alldeles för mÄnga.![]()
Fiskade upp en SBBN035![]()
The grandfather knows.300m... Annars fÄr du exkludera alldeles för mÄnga.Samma tekniska lösningar pÄ dessa som pÄ 600m-modellerna.
-Kör âArnieâ (SNJ025) för hela slanten idag
![]()
Never go full Arnold.-Kör âArnieâ (SNJ025) för hela slanten idag
![]()
Haha bilden med korv och klocka-Arnie och jag hade en hÀrlig dag i naturen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()