• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

033495EF-0412-4AF3-A2A8-7038079E1099.jpeg

SÄg denna pÄ Facebook marketplace. NÄgon som kÀnner igen modellen?

Bilagor

• 70781956_10220342497777600_2355436880616488960_n.jpg
    70781956_10220342497777600_2355436880616488960_n.jpg
    94.9 KB · Visningar: 1
Har seiko nÄgot gummi som Àr mjukt eller Àr det silikon som gÀller? Tycker dom tar rÀtt bra betalt för sina straps sÄ nöjd vill man ju bli.
BÀsta silikonblandningen tycker jag Àr det som sitter pÄ SBDB009, men det Àr svindyrt och lÄngt. Blandningen verkar skilja en hel del mellan olika klockor, svÄrt att ge ett bra tips dÄ mycket handlar om hur mjukt man vill ha det.

SjÀlv föredrar jag mitt Uncle Seiko och Bonetto 284 alla dagar i veckan...men Àr man gjord av deg sÄ kanske de med skaver...
Provat uncle seiko men tror det kan ha med storleken pÄ handleder att göra med, mina Àr inte sÄ grova och ganska "platta" vilket gör att klockan hoppar frÄn sida till sida om inte bandet Àr tillrÀckligt mjukt.

BÀsta silikonblandningen tycker jag Àr det som sitter pÄ SBDB009, men det Àr svindyrt och lÄngt. Blandningen verkar skilja en hel del mellan olika klockor, svÄrt att ge ett bra tips dÄ mycket handlar om hur mjukt man vill ha det.
Ja det Àr vÀl bÀst att gÄ in och prova hos nÄgon redig handlare, köpt sÄ jÀkla mÄnga varianter pÄ nÀtet som bara blivit liggandes. BÀst hitills har nÀstan vart hirsch pure men kan bli nÄgot dressat pÄ ex en tuna, i alla fall inte sÄ sportigt.

Ja det Àr vÀl bÀst att gÄ in och prova hos nÄgon redig handlare, köpt sÄ jÀkla mÄnga varianter pÄ nÀtet som bara blivit liggandes. BÀst hitills har nÀstan vart hirsch pure men kan bli nÄgot dressat pÄ ex en tuna, i alla fall inte sÄ sportigt.
Kolla Borealis, de Àr i naturgummi och lite tjockare Àn Hirsch Pure.

Tillbaka
Topp