BRATTĂ S
Silver
Ingen "dumm" mosse det dÀr.-Arnie och jag hade en hÀrlig dag i naturen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ingen "dumm" mosse det dÀr.-Arnie och jag hade en hÀrlig dag i naturen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Never go full Arnold.
PlÄga inte migOm nÄgon har missat sÄ Àr det en SLA033J och jag Àlskar den
![]()
Ăr man dum och sĂ€ljer en av Seikos bĂ€sta för att köpa en jĂ€vla speedy förtjĂ€nar man att plĂ„gasPlĂ„ga inte mig
FÄ förunnat med den kÀnslan! Njut och var nöjd!Fan ocksÄ, det blev sÄ fel. Köpte SLA025 pÄ Klockmaster Globen.
![]()
Tanken var att jag skulle köpa fler klockor nu nĂ€r jag klivit in i klockvĂ€rlden. Jag ju har sett sĂ„ mĂ„nga coola som ni alla postat hĂ€r. Jag har Ă€ven testat ett gĂ€ng av dem irl. Riktigt grymma. Snygga. Men. Jag kan inte tĂ€nka mig nĂ„gon annan. Dinkan har nu suttit pĂ„ armen varje dag sedan köp och jag Ă€r sĂ„ grymt nöjd. Passar till allt, vid alla tillfĂ€llen â fest, arbete, bad, resa⊠Att jag skulle sĂ€tta pĂ„ en annan klocka pĂ„ morgonen Ă€r en omöjlig tanke. Det skulle inte bara gĂ„. Total katastrof. Det blev inte bara en keeper â det blev en livskamrat. Och jag som ville ha fler klockor.
Fan ocksÄ, sÄ fel det kan bli.![]()
Tack. Ja, jo, man fÄr kÀmpa pÄ.FÄ förunnat med den kÀnslan! Njut och var nöjd!
Finns i svart oxÄ, ser riktigt trevlig ut. (bilden stulen frÄn nÀtet)
SRPD35K1
![]()
Dagens..![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt schysst! Inhandlat den Àn?![]()
Snyggt,Dagens..![]()
![]()
![]()
![]()
TackarRiktigt svag för den klockan! Fina bilder.
Tackar. FrÄn StrapcodeSnyggt,
Vart ifrÄn köpta jubilee?
Yes. PM:a.Nyinkommen samurai, vÀldigt trevlig! Tack för smidig affÀr @rambo_amadeus![]()
![]()
![]()
NÄgon som har lÀnk till salu?
Som ett bonetto utan vaniljdoftHur Àr seiko dal1bp, mjukt och följsamt som man önskar det eller halvstelt och trÄkigt?