Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Solid Klocka, förstÄr digFortsÀtter tjata om min SLA033J
![]()
Det skulle jag ocksÄ ha gjort om jag hade en.FortsÀtter tjata om min SLA033J
![]()
FortsÀtt tjataFortsÀtter tjata om min SLA033J
![]()
FörstÄr jag, riktigt bra klockaSolid Klocka, förstÄr diglite villhöver över den, men blir nog mer av en dröm för mig
![]()
Det skulle jag ocksÄ ha gjort om jag hade en.![]()
Skönt, dÄ fortsÀtter jag tjata hÀr sÄ slipper frugan höra migFortsÀtt tjata![]()
Gillar nog frugan. Vi andra ocksÄFörstÄr jag, riktigt bra klocka
Skönt, dÄ fortsÀtter jag tjata hÀr sÄ slipper frugan höra mig![]()
SÄ sjukt nöjd med denna![]()
Hehe... Nej inget solarium, bara sent pĂ„ kvĂ€llen och jag som lekt med pro instĂ€llningar pĂ„ telefonenFörstĂ„r det! Verkligen en mĂ„ngfacetterad tavla. Ăr första bilden taget i ett solarium?![]()
Sjukt snygg, har ocksÄ kollat pÄ en sÄn. Kör om du gillar den, det Àr en grym klocka.![]()
Har blivit vÀldigt sugen pÄ en sÄn hÀr, jag har inte stenkoll pÄ seiko. DÄ vÀnder jag mig till experterna hÀr, Àr det nÄgot att ha?![]()
Ja den Àr riktigt snygg, ligger pÄ rea hos klockmagasinet...Sjukt snygg, har ocksÄ kollat pÄ en sÄn. Kör om du gillar den, det Àr en grym klocka.![]()
Mycket snygg. SjÀlv har jag en annan variant i den serien (Save The Ocean The Great White Shark) som imho Àr lite snyggare.![]()
Har blivit vÀldigt sugen pÄ en sÄn hÀr, jag har inte stenkoll pÄ seiko. DÄ vÀnder jag mig till experterna hÀr, Àr det nÄgot att ha?![]()
Mycket snygg! Hur Àr kvaliteten pÄ den? Har du lÀnken ocksÄ?Mycket snygg. SjÀlv har jag en annan variant i den serien (Save The Ocean The Great White Shark) som imho Àr lite snyggare.
![]()
Bilden gör inte tavlan (som mÄnga gÄnger ser ut som att man tittar ner i Medelhavet) rÀttvisa.
Jag har haft den tidigare. VÀldigt fin! Liknar Turtle-varianten, men med skarpa kanter och ett modernare, pansavagnsliknande uttryck. Den stora rÀfflade kronan Àr en fröjd att operera!![]()
Riktigt fin Àr den! Tack för mycket bilder!Jag har haft den tidigare. VÀldigt fin! Liknar Turtle-varianten, men med skarpa kanter och ett modernare, pansavagnsliknande uttryck. Den stora rÀfflade kronan Àr en fröjd att operera!
Ska se om jag kan hitta bilder frÄn nÀr jag hade den:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, lÀnken ingÄr men min Àr oanvÀnd och till salu (dock ingen annons ute) dÄ jag Àven har en hexad oysterlÀnk frÄn Strapcode som jag kommer att anvÀnda. Just nu kör jag pÄ DAL1BP-gummi.Mycket snygg! Hur Àr kvaliteten pÄ den? Har du lÀnken ocksÄ?
Satt och kollade pÄ den imorse oxÄ faktiskt.![]()
Detta Àr min tredje Samurai och enligt mig hÄller Samuraien överlÀgset högst kvalitetsnivÄ av alla Seikos <5000 kr.
Bara kör!
Nice! f/11, 0,5s.
Tack! StÀmmer bra, men för att vara exakt pÄ slutartiden sÄ pratar vi 0,6Nice! f/11, 0,5s.![]()
![]()
Jag var och klÀmde pÄ den idag under lunchen, lite stor för min smak dock. Men annars sÄ gillade jag den, kÀndes prisvÀrd.![]()
Visst Àr den strong