Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt lÀckra boetter.LÀste precis en recension av Grand Seiko SBGW047. Mycket trevlig klocka.
http://www.fratellowatches.com/hands-grand-seiko-sbgw047-review/
Den enda jag hittar pÄ chrono24 gÄr loss pÄ 52.000 sek. Tror nÀstan jag skulle köpa en fin sextiotals hibeat för dom pengarna istÀllet.LÀste precis en recension av Grand Seiko SBGW047. Mycket trevlig klocka.
http://www.fratellowatches.com/hands-grand-seiko-sbgw047-review/
Löjligt pris. De har dykt upp tidigare och legat runt 25-30.Den enda jag hittar pÄ chrono24 gÄr loss pÄ 52.000 sek. Tror nÀstan jag skulle köpa en fin sextiotals hibeat för dom pengarna istÀllet.
Bra pris! Kan sÀlja min för 50Löjligt pris. De har dykt upp tidigare och legat runt 25-30.
Löjligt pris. De har dykt upp tidigare och legat runt 25-30.
Blir snart en studie i blÄtt.Den Àr ÀndÄ riktigt fin den blÄa alltsÄ. Har ju bara sett och klÀmt pÄ den en dag i fullt solsken.
Köpte precis ett Seiko z20 rubber till mitt monster men tycker att spÀnnet skaver oskönt.
Har nÄgon ett tips pÄ ett mjukt och skönt gummi som passar seikos fat bars?
Det ska helst vidgas 20-22mm vid lugsen precis som z20 pÄ bilden.
HÀr har du det du söker.
http://forums.watchuseek.com/f319/b...awtooth-rubber-strap-4kr3jz-sale-1523241.html
AlltsÄ ett band till Sawtooth. En uppvÀrmning med tillhörande krökning, sedan sitter det grymt.
Seiko-experter:
Jag Àr ute efter en Seiko som Àr sÄ lik SKX007 / SKX173 (helst rektangulÀra inlÀgg, dÀrav SKX173) som möjligt fast en modell större. Jag Àr förÀlskad i boettformen som SKX007 har men inte sÄ förtjust i den ganska kompakta storleken. Tror det Àr 6105 och dylikt jag Àr ute efter.
Sumo gillar jag inte 100% eftersom den saknar det dÀr fina kronskyddet som SKX har samt jag gillar inte de överfeta siffrorna pÄ bezeln.
Vad bör jag titta efter - som inte Ă€r vintage och gammalt som renoverats x antal gĂ„nger? Finns det nĂ„gon nyare SKX-modell som uppfyller mina krav? Ăr alltsĂ„ ute efter en SKX173-liknande klocka fast runt 44 mm i diameter, som inte ser ut som att den varit med om andra vĂ€rldskriget. Som dessutom gĂ„r att fĂ„ tag i hyfsat enkelt.
SBDC027?
Chrisse och john b har haft bÄda, jag har bara haft 001, men har klÀmt pÄ 029.yonsson, vad tycker du spontant om skillnaderna mellan SbGM001 och SBGM027 ?
Visst Àr det sÄ att du haft bÄda ? Kanske fler hÀr som haft bÄda förresten, luften Àr fri
Jag menar sÄklart 029. Ingen aning om vad mega menar, men den menade jag. 027 Àr trÄkig.Menar ni rÀtt klockor nu?
PÄ denna bild Àr ordningen sbgm001 sbgm029 och sbgm027 frÄn höger till vÀnster
59000, billigare i Asien.029 Àr riktigt trevlig! Vad Àr listpriset pÄ dom?
à fasen.. Vilka ADŽs finns det för GS? Har lite svÄrt att hitta nÄ bra tycker jag59000, billigare i Asien.
59000, billigare i Asien.