Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Kört hunden till veterinÀr sÄ jobbar hemifrÄn idag
//Bosse
Snyggt!
Visst Àr det dÀr 5625an som lÄg pÄ k&s nyligen?
MÄste nog börja söka en sÄn! Hör av dig om du skulle fÄ för dig att sÀlja...Svar: Helt rÀtt, bra sett.
//Bosse
NjÀ, den har ju funnits ett tag och det har Àven 9S "special". Det nyaste Àr vÀl 36000bph med GMT.Molle
Mycket trevlig bild tackar.
Vad har hÀnt de senaste fyra Ären som skulle förtjÀna en plats pÄ den? Finns en spring Drive som Àr extra noggrant justerad, kanske den?
Du fÄr bjussa pÄ bilder!à ÄÄh idag kom min Seiko SKX, jag har satt pÄ ett mörkbrunt lÀderarmband. VÀldigt nöjd med den hÀr.
FrÄn Scaramanga? Min förra i sÄ fall. Hyfsat nyservad. Fin klocka, men bada inte med den för den har ingen kronpackning.This just in!
Yes sir!FrÄn Scaramanga? Min förra i sÄ fall. Hyfsat nyservad. Fin klocka, men bada inte med den för den har ingen kronpackning.
-8000 Àr ju mycket coolare. Den sitter ju sjukt bekvÀmt.Yes sir!
Ingen fara, blir inget bad med den hÀr! kÀnns lite annorlunda mot 6105-8110, nu mÄste jag vÀnja mig vid den avlÄnga formen.
Mja, vi fÄr vÀl se.-8000 Àr ju mycket coolare. Den sitter ju sjukt bekvÀmt.
Dags att blÀddra bakÄt i trÄden.NÄgon som funderar pÄ en SBDC027 ? Som Sumon men med retrodoftande vridring, tavla och visare. Har helt missat den.
Busted!Dags att blÀddra bakÄt i trÄden.
Nu dök SNDF87 upp hÀr hemma sÄ fÄr bjuda pÄ nÄgra kassa bilder pÄ det.
Den Àr stor men det var jag medveten och det Àr jÀvligt svÄrt att se vad klockan Àr nÀr det börjar skymma vilket jag redan stör mig pÄ! Ser knappt vad klockan Àr pÄ nÀst sista bilden. LÀnken lÀr troligtvis ersÀttas av nÄgot av nÄgot annat band inom en snar framtid.
Riktigt snygg!
Ett ljusbrunt racinglÀder blir nog perfekt...
Haa, OK. Tyckte det var lite cool faktiskt. Ser ju nÀstan planerat ut. Köpte du den frÄn creationwatches eller?D och halva lite pÄ I i Diver saknas röda fÀrgen, den tog vÀl slut till denna urtavla
Haa, OK. Tyckte det var lite cool faktiskt. Ser ju nÀstan planerat ut. Köpte du den frÄn creationwatches eller?
SamlarvÀrde? Hade det varit en Rolex hade tavlan kostat flera hundratusen (och kallats nÄgot hÀftigt som "Double Color Divers Dial").D och halva lite pÄ I i Diver saknas röda fÀrgen, den tog vÀl slut till denna urtavla
SamlarvÀrde? Hade det varit en Rolex hade tavlan kostat flera hundratusen (och kallats nÄgot hÀftigt som "Double Color Divers Dial").
Lite nÀrbilder pÄ texten tack. Kan nog se snyggt ut.
SÄg lite tufft ut faktiskt, och gör ju att du har en vÀldigt ovanlig klocka.Mobilkameran klarar inte nÀrmare Àn sÄ hÀr och systemkameran klarar det Ànnu sÀmre