• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Kört hunden till veterinÀr sÄ jobbar hemifrÄn idag

8C9LVLF.jpg

//Bosse

Molle
Mycket trevlig bild tackar.

Vad har hÀnt de senaste fyra Ären som skulle förtjÀna en plats pÄ den? Finns en spring Drive som Àr extra noggrant justerad, kanske den?

Molle
Mycket trevlig bild tackar.

Vad har hÀnt de senaste fyra Ären som skulle förtjÀna en plats pÄ den? Finns en spring Drive som Àr extra noggrant justerad, kanske den?
NjÀ, den har ju funnits ett tag och det har Àven 9S "special". Det nyaste Àr vÀl 36000bph med GMT.

Nu dök SNDF87 upp hÀr hemma sÄ fÄr bjuda pÄ nÄgra kassa bilder pÄ det.

bild 3 (37).JPG

bild 5 (6).JPG

bild 2 (66).JPG

bild (162).JPG

85476i.jpg

Den Àr stor men det var jag medveten och det Àr jÀvligt svÄrt att se vad klockan Àr nÀr det börjar skymma vilket jag redan stör mig pÄ! Ser knappt vad klockan Àr pÄ nÀst sista bilden. LÀnken lÀr troligtvis ersÀttas av nÄgot av nÄgot annat band inom en snar framtid.

Nu dök SNDF87 upp hÀr hemma sÄ fÄr bjuda pÄ nÄgra kassa bilder pÄ det.

bild 3 (37).JPG

bild 5 (6).JPG

bild 2 (66).JPG

bild (162).JPG

85476i.jpg

Den Àr stor men det var jag medveten och det Àr jÀvligt svÄrt att se vad klockan Àr nÀr det börjar skymma vilket jag redan stör mig pÄ! Ser knappt vad klockan Àr pÄ nÀst sista bilden. LÀnken lÀr troligtvis ersÀttas av nÄgot av nÄgot annat band inom en snar framtid.

Riktigt snygg!
Ett ljusbrunt racinglÀder blir nog perfekt...

Nu har mitt tröstköp kommit hem, en 7002 som jag slÀngde in en kola i.

Blir en bra cross ur. Oj dÄ, blev en liten papphammar skugga med i bilden ;)
c55897f566ceeab45755a7cf64a7e07a.jpg

Tillbaka
Topp