Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har letat men inte hittat nÄgot direkt svar men Àr det nÄgon som vet orsaken till att seiyajapan slutat sÀlja Astron och GS till EU? Creationwatches sÀljer dom fortfarande. Ny exportregel i Japan?
Han blev stÀmd för 3-4 Är sedan.Vet inte exakt, men jag tror Seiko försöker tÀppa till kranen frÄn Japan först. Seiko Àr ju dessutom inte AD...
Han blev stÀmd för 3-4 Är sedan.
Det kommer mera... SBDX014 nedan:
Tror den dÀr Àr automat, dvs samma som SBDX011 men med guldtrimmning.Grym! Gillar faktiskt att PR visaren Àr borta, Àven om jag tycker den Àr bra att ha...
Tror den dÀr Àr automat, dvs samma som SBDX011 men med guldtrimmning.
Det kommer mera... SBDX014 nedan:
got the info direct from Japan dealer, its hi beat 36000 movt and its will release on july!
list is 670000 yen!
LÄter ju inte troligt med tanke pÄ att de enda SEIKO-urverken med 36k Àr GS-urverk. Dessutom stÄr det inte "hi beat" pÄ tavlan vad jag kan se.Mer rykten om denna frÄn Hong Kong baserat forum:
Svettigt pris, men coolt med 36kbph
Med en gyllene tonfiskburk?Ser inte vitsen riktigt.
Med att slÀppa tvÄ sÄ lika klockor sÄklart.Med en gyllene tonfiskburk?
LĂ„ter skumt! Ăr det axlar (heter det sĂ„?) pĂ„ stiften eller Ă€r det sĂ„nna helt slĂ€ta som man anvĂ€nder vid genomgĂ„ende hĂ„l i bandhornen?Fick hem en ny SKX007 igĂ„r. Har sedan tidigare en 009 pĂ„ orginaljubelee och tĂ€nkte dĂ€rför att jag kör denna pĂ„ nato. Sagt och gjort, fram med klockverktygen (de fĂ„ jag Ă€ger, men Ă€ndĂ„ 3 olika bandstiftverktyg), men inte fan fick jag bort dessa " Seiko spring bars". Helt jĂ€vla omöjligt. Googlade, försökte, googlade, försökte osv. Slutade med att jag klippte upp det förbannade armbandet med avbitare och fick trĂ€ bitarna över Seikos oförstörbara spring bar.
Jag inser ju att detta inte var sÄ man frÄn Seikos sida tÀnkt att man ska byta armband pÄ sin SKX, men allvarligt. Det sitter samma pÄ min monster, men dÀr har man ju borrade hÄl i bandhornen. Vad Àr rÀtt melodi för att lossa dessa pÄ en SKX? BÀnda med en tunnbladig kniv?
"Jag inser ju att detta inte var sÄ man frÄn Seikos sida tÀnkt att man ska byta armband pÄ sin SKX, men allvarligt."
Kollar tiden, dax för byte
Trevlig kvÀll
//Bosse