leta nÄgon med samma urverk pÄ ebay eller tradera. https://www.tradera.com/item/190204...-sna225-kronograf-med-alarm-rek-pris-4550-kr- visserligen 7t62 men inte omöjligt att det passar.Ingen som har nÄgot tips ?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
leta nÄgon med samma urverk pÄ ebay eller tradera. https://www.tradera.com/item/190204...-sna225-kronograf-med-alarm-rek-pris-4550-kr- visserligen 7t62 men inte omöjligt att det passar.Ingen som har nÄgot tips ?
![]()
VĂ€lkommen! Om de Ă€r ânĂ„got att haâ Ă€r subjektivt sĂ„ klart men i kronor rĂ€knat sĂ„ Ă€r det nog nĂ„gra hundringar vardera pĂ„ Tradera.Hej, som ganska ny medlem sĂ„ undrar jag om dessa Ă€r nĂ„got att ha? Jag vet inget mer Ă€n att jag köpte dom av en klocksamlare för mer Ă€n 10 Ă„r sedan. Jag har aldrig anvĂ€nt dom, de har legat i en lĂ„da. De gĂ„r igĂ„ng nĂ€r jag skakar pĂ„ dem. Tacksam för svar.![]()
![]()
![]()
![]()
VĂ€lkommen! Om de Ă€r ânĂ„got att haâ Ă€r subjektivt sĂ„ klart men i kronor rĂ€knat sĂ„ Ă€r det nog nĂ„gra hundringar vardera pĂ„ Tradera.
Hej. Vet du nĂ„got mer om dom som du kan berĂ€tta t.ex Ă„lder, Ă€r nĂ„gon ovanligare Ă€n de andra osv?VĂ€lkommen! Om de Ă€r ânĂ„got att haâ Ă€r subjektivt sĂ„ klart men i kronor rĂ€knat sĂ„ Ă€r det nog nĂ„gra hundringar vardera pĂ„ Tradera.
Ăr inte jĂ€ttesĂ€ker men skulle nog sĂ€ga 70-tal pĂ„ dom tvĂ„ översta och 90-tal pĂ„ den sista? Nej det vĂ„gar jag inte sĂ€gaHej. Vet du nĂ„got mer om dom som du kan berĂ€tta t.ex Ă„lder, Ă€r nĂ„gon ovanligare Ă€n de andra osv?
Nyinkommet, szsb006. PÄminner mest om en lite större 1016. VÀl avvÀgd storlek (40 mm men tycker den bÀr aningen mindre). Om man ska vara petig sÄ möjligen lite kort minutvisare (i sann explorer-tradition...)![]()
Fina bilder och bra fÀrgkombo!Lite nato..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar...Fina bilder och bra fÀrgkombo!
Min polare rĂ„kade snubbla och böjde sina spring bars pĂ„ sin Seiko. TĂ€nkte köpa tvĂ„ nya till honom. Ăr det dyrt att köpa pĂ„ exempelvis Klockmaster? Har de ens reservdelar inne i butik?
![]()
Hej! Kolla pÄ royalstraps. Se sÄ att bredden blir rÀtt och att infÀstningen matchar med de gamla. Vissa springbars Àr mönstrade olika vid infÀstningen![]()
Jag vet hur man byter lÀnk alltsÄJÀmför alltsÄ med de gamla. Sedan behöver du verktyg för att sÀtta in dessa. Men det Àr vÀldigt enkelt! KÀnns det jobbigt Àr det inte dyrt att gÄ till nÀrmsta urmakare/handlare
Jag vet hur man byter lÀnk alltsÄkanske var otydlig, men jag undrar om det Àr dyrt att köpa spring bars i en butik som Klockmaster. Löser det helst idag dÄ jag ska trÀffa min kompis ikvÀll, annars hade jag bestÀllt online. UrsÀkta otydligheten!
Jag köpte 3 bandstift hos en urmakare en gÄng utan att frÄga om priset, dÄ tog de 50kr per stift.Jag vet hur man byter lÀnk alltsÄkanske var otydlig, men jag undrar om det Àr dyrt att köpa spring bars i en butik som Klockmaster. Löser det helst idag dÄ jag ska trÀffa min kompis ikvÀll, annars hade jag bestÀllt online. UrsÀkta otydligheten!
Vad tycker ni om denna? Seiko turtle "Australien limited edition"..Ref:Srpd50k..
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha.. VarsÄgod kommer mera.. Denna finns o köpa nu..Tack för den liksom, en till pÄ vill ha-listan![]()
Hahaha.. VarsÄgod kommer mera.. Denna finns o köpa nu..![]()
Gillade inte den sÄ det Àr lungt..Japp, tror att jag redan hittat den billigaste handlaren ocksÄ. Ganska prick 6 lök inkl. frakt och den fetes beskyddarpengar. Plus postklÄparnas adm. avgift (som jag inte kommmer ihÄg vad den Àr) för att tjuvhÄlla grejerna pÄ ARN bara för att jÀvlas lite.
Gillade inte den sÄ det Àr lungt..
VÀntar pÄ min gröna som slÀpps 9/11..
![]()