• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Vad för band tror ni kan passa pÄ denna?
Jag tÀnker att jag ska köpa in ett ljust lÀderband av nÄgot slag. Men annars? Kanske nÄgot gummi eller NATO ni tror passar fint pÄ denna?
83932401_528271414711482_8591527358041108807_n.jpg

jag bestÀllde 2st paratrooper straps igÄr till min.
band1.png

band2.png

Funderar Àven pÄ att bestÀlla ett svart lÀderband

Namnlos.md.png

King Turtle hittade jag pÄ klockmagasinet för runt 4900 efter 25% rabattkoden, Àr det prisvÀrt eller bör jag leta vidare? Tyckte den var vÀldigt snygg men hade nog hellre velat ha lÀnk pÄ den.
LÀr vara svÄrt att hitta en ny för mindre Àn det. Köp en lÀnk till, klockmagasinet har ju nÄgra miltat som Àr bÀttre Àn originallÀnken.

Tjo!

TÀnkte bara sÀga att jag slog till pÄ en tokbillig Seiko 5 SNK361, och Àr verkligen supernöjd!
Vet att dessa har tillverkats i mÄnga Är, och finns i mycket mycket snarlika varianter som kan vara 20 Är Àldre.
Vad Àr er erfarenhet av dessa? Vad för liknande modeller har ni?

37mm exkl krona
18mm luggar
Har en 357:
20200408_075445.jpg

KÀnns vÀldigt lyxig för typ 800kr (ny) eller vad jag köpte den för. Trist att dessa verkar försvinna mer och mer. Gillar 5or. Skrivit om det i Seiko 5-trÄden.

Senast Àndrad:
Kom igen nu DHL!
Landar den i Stockholm imorgon sÄ borde jag ha den (SPB117) pÄ fredag. Finns inget vÀrre Àn att behöva vÀnta pÄ ett paket över helgen...
SkÀrmklipp.PNG

Tillbaka
Topp