Perfekt att kornig och för det prisetHaha ja tavlan Ă€r helgrym! Ălskar att den Ă€r matt och inte lackerad!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt att kornig och för det prisetHaha ja tavlan Ă€r helgrym! Ălskar att den Ă€r matt och inte lackerad!![]()
Absolut! Fick 25% rabatt pÄ Klockmagasinet sÄ det Àr en riktigt bra klocka för det prisetPerfekt att kornig och för det priset![]()
Precis! AnvÀnder klockan dagtid under tvÄ- tre dagar och sedan stannar klockan andra eller tredje natten. KÀnns inte rimligt trots skrivbordsarbete . Har Àven en samurai utan detta problem.Du menar inte att den legat oanvÀnd i tvÄ dygn dÄ? Du har anvÀnt den pÄ dagen och den stannar samma natt? Om man Àr vÀldigt passiv en dag sÄ dras nog fjÀdern inte upp sÄ mycket men dÄ fÄr man nog snarast ha intagit sofflÀge hela dagen...
Har allt sett den dĂ€r,9000 ex âlimitedâ allt kan ju va limited beroende pĂ„ hur mĂ„nga som de bestĂ€mt ska tillverkas. Men rĂ€tt cool
![]()
Reagerade ocksĂ„ pĂ„ antalet. KĂ€nns som att de har vanliga modeller som inte har de antalet producerade klockor Ă€n. Inte ens Omega har sĂ„ mĂ„nga i sina otaliga begrĂ€nsade upplagor.9000 ex âlimitedâ allt kan ju va limited beroende pĂ„ hur mĂ„nga som de bestĂ€mt ska tillverkas. Men rĂ€tt cool
![]()
Ok, dÄ förstÄr jag. Det lÄter definitivt inte normalt. Du ska nog lÄta en urmakare titta pÄ den. Gissningsvis sÄ Àr det billigaste att byta hela urverket.Precis! AnvÀnder klockan dagtid under tvÄ- tre dagar och sedan stannar klockan andra eller tredje natten. KÀnns inte rimligt trots skrivbordsarbete . Har Àven en samurai utan detta problem.
Trevlig tidmÀtareRiktigt nöjd
![]()
Kontrollerar innervridningen för kompassenTrevlig tidmÀtare
Vad gör kronan placerad vid 4 ?
Tror vÀl den snurrar inre ringen med vÀderstreck?Trevlig tidmÀtare
Vad gör kronan placerad vid 4 ?
Hade dock varit bÀttre om det var en riktig kompass som sjÀlv snurrade till norr.Tror vÀl den snurrar inre ringen med vÀderstreck?
OT: Det har min MudmasterHade dock varit bÀttre om det var en riktig kompass som sjÀlv snurrade till norr.![]()
Det Àr vÀl inte OT?OT: Det har min Mudmaster
GG-1000-1AER.
Ja min Àr typ likadanDet Àr vÀl inte OT?Bra ju! Jag har kompass pÄ min G-Shock Rangeman, dock bara i 60 sek Ät gÄngen.
Hade samma problem med en Sbdx017. Om jag skruvade upp den med kronan höll den 50 timmar, hade jag den pÄ armen utan att dra upp den manuellt en dag stannade den pÄ natten.Har en Padi turtle som inte gÄr som den ska. HÄller tiden vettigt ett par dagar nÀr den anvÀnds dagtid. Efter ett par dagar stannar den pÄ natten och mÄste dras upp pÄ morgonen. DÄlig gÄngreserv med andra ord. Vad gör man?![]()
Snyggt! FÄr man frÄga vilken hammock du kör?Chillar i hammocken under vandringshelg pÄ Bruksleden.
![]()
sÄklart du fÄrSnyggt! FÄr man frÄga vilken hammock du kör?
Riktigt nöjd
![]()
hittade min gamla Seiko klocka 6530-5350 frÄn 1985 och undrar om nÄgon vet vilket batteri som passar?![]()
![]()
Japp, tack för det snabba svaret. Nu har jag stoppat in ett batteri och inget hÀnderhttps://www.seikoserviceusa.com/img/pdf/battery-no-cross-reference-chart.pdf
StÄr det 6530 pÄ urverket? IsÄfall ett SR920SW-batteri enligt dokumentet.