Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Borde vara ett mÄste för varje Brian May-fan? Och vem Àr inte ett fan av denne virtuos? TyvÀrr har jag lite svÄrt för klockans design.vad Àr era tankar om denna? ja jag Àr svag för limterade klockor.. dock tycker jag det gÄr inflation i det ordet
(lÄnad bild frÄn nÀtet!)
![]()
sÄ sant!Borde vara ett mÄste för varje Brian May-fan? Och vem Àr inte ett fan av denne virtuos? TyvÀrr har jag lite svÄrt för klockans design.![]()
Skulle vilja se den live först.sÄ sant!
Jag tycker ju tavlan Àr jÀkligt lÀcker framförallt att det röda följer med upp mot bazeln, men i övrigt tycker jag klockan kÀnns lite "enkel" ?
Priset Àr dock absolut överkomligt!
Nu dök den upp i Stockholm. Mycket bra, mycket brahahaha
Den kommer snart, du kommer bli skitnöjd
HÀrligtNu dök den upp i Stockholm. Mycket bra, mycket braGÄr allt som det ska har jag den imorgon.
![]()
Gillar tavlan (och Brian sÄklart!) Men vill nog se lite wristshots innan jag bestÀmmer mig vad jag tyckervad Àr era tankar om denna? ja jag Àr svag för limterade klockor.. dock tycker jag det gÄr inflation i det ordet
(lÄnad bild frÄn nÀtet!)
![]()
SÄ nÄgon mÄste alltsÄ köpa den och leverera lite wristshotsGillar tavlan (och Brian sÄklart!) Men vill nog se lite wristshots innan jag bestÀmmer mig vad jag tycker![]()
Haha, ja nÄgon mÄste ju vara först!SÄ nÄgon mÄste alltsÄ köpa den och leverera lite wristshots![]()
LÄter ganska normalt tycker jag. Verket har en gÄngreserv runt 40 timmar om det Àr fullt uppdraget.Har en Padi turtle som inte gÄr som den ska. HÄller tiden vettigt ett par dagar nÀr den anvÀnds dagtid. Efter ett par dagar stannar den pÄ natten och mÄste dras upp pÄ morgonen. DÄlig gÄngreserv med andra ord. Vad gör man?![]()
Fan sÄ stiligt!Yay! Nu Àr den hÀr.
Shit vad bra den sitter
![]()
Tackar!Fan sÄ stiligt!![]()
Ser onekligen riktigt bra ut! Hur Àr första intrycket rent kvalitetsmÀssigt?Tackar!
Första intrycken Àr mycket bra! Keeper-status pÄ den hÀr![]()
Som pÄ de flesta sÄdana hÀr Seikos Àr boetten riktigt vÀlgjord med bra finishing. LÀnken Àr mindre bra men fortfarande bekvÀm och snygg!Ser onekligen riktigt bra ut! Hur Àr första intrycket rent kvalitetsmÀssigt?
Finally haha
Fast bÀr man klockan dagtid borde ju klockan inte stanna efter tvÄ nÀtter. Ingen av mina andra automater gör sÄ...LÄter ganska normalt tycker jag. Verket har en gÄngreserv runt 40 timmar om det Àr fullt uppdraget.
Du menar inte att den legat oanvÀnd i tvÄ dygn dÄ? Du har anvÀnt den pÄ dagen och den stannar samma natt? Om man Àr vÀldigt passiv en dag sÄ dras nog fjÀdern inte upp sÄ mycket men dÄ fÄr man nog snarast ha intagit sofflÀge hela dagen...Fast bÀr man klockan dagtid borde ju klockan inte stanna efter tvÄ nÀtter. Ingen av mina andra automater gör sÄ...
Testar ett Tropic gummiband frÄn Squale
![]()
![]()
AssÄ Hold din Keft pÄ danska vad bra den Àr, kollat ett antal gÄnger pÄ varianten utan att slÄ till. Denna ska jag ha, tavlan Àr toooool!Testar ett Tropic gummiband frÄn Squale
![]()
![]()
Haha ja tavlan Ă€r helgrym! Ălskar att den Ă€r matt och inte lackerad!AssĂ„ Hold din Keft pĂ„ danska vad bra den Ă€r, kollat ett antal gĂ„nger pĂ„ varianten utan att slĂ„ till. Denna ska jag ha, tavlan Ă€r toooool!