Det där lira ju. Diggar looken med Nato men har aldrig gillat att använda dom.Efter länk, sailcloth och gummi var det dags för premiär på nato, givetvis ett Phoenix som är min favorit bland natos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där lira ju. Diggar looken med Nato men har aldrig gillat att använda dom.Efter länk, sailcloth och gummi var det dags för premiär på nato, givetvis ett Phoenix som är min favorit bland natos
Jag är ingen nato-fantast direkt, men ombyte förnöjerDet där lira ju. Diggar looken med Nato men har aldrig gillat att använda dom.
Nyligen blivit ägare till denna SRPC93K1. Sugen på att testa något annat bezel insert. Någon som gjort det på liknande eller vet var jag kan få tag i en modell som passar? Har letat utan framgång.
KorrektDubbelkolla detta, men jag har för mig att om man köper en Bezel till en Turtle och sedan ett betel-insert till Turtle - så passar det på en Samurai.
Ah har förstått att det funkar! Kanske får bli en sån liten mod då Är förvånad över det ganska låga utbudet på bezel inserts till dessa klockor dock :ODubbelkolla detta, men jag har för mig att om man köper en Bezel till en Turtle och sedan ett betel-insert till Turtle - så passar det på en Samurai.
Välkommen in i värmen
Tack så mycket! Har under kort tid nu hunnit köpa ett par olika Seiko, men detta är ju helt klart favoriten. För att citera min fru "den känns väldigt mycket som dig"Välkommen in i värmen
En riktigt fin klocka det!
Stiligt. Grattis!
Hej alla Samurai-fans:
Är sugen på en SRPD-09 med svart Ion-coating, har provat den i affären och det var kärlek vid första handledskontakten. Min fråga är om någon här har den och vad innebär ion-coating, är den mer reptålig än den vanliga SRPC- varianten?
https://magnussonsur.se/produkt/sei...prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt
instämmer helt
När man slänger på ett rakt gummi kommer samuraiens fantastiska bandhorn fram.
Tycker trenden med curved på allt kan gå lite långt. Våga låt springan synas!!
Kanpai, och Glad midsommar samuraier!