Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÄlamod Àr mitt bÀsta tips. Det kommer kommaLetar för fullt efter en SKX013, men inte lyckats knipa nÄgon hÀr i forumet. Choro24 Àr dyra och Tradera ekar tomt. NÄgon som har tips pÄ var jag kan leta?
Tack! Inte min bÀsta gren baraTÄlamod Àr mitt bÀsta tips. Det kommer komma![]()
JÀkla snyggt fotat med yxan i bakgrunden!Speedy Tuesday fÄr stÄ Ät sidan dÄ denna grovt yxade skönheten dök upp idag!
![]()
Tackar!JĂ€kla snyggt fotat med yxan i bakgrunden!
Hörni: kÀra seiko-Àlskare! Jag Àr pÄ jakt efter en vit 7a28-7020. NÄgon som kan hjÀlpa mig att fÄ tag pÄ en?![]()
Jag skulle hellre se pÄ ebay eller genom watchrecon för just den hÀr modellen. Priserna har dragit ivÀg rejÀlt, vÀnta tills du hittar ett bra ex.
slakta du en turtle för att fÄ den tavlan?![]()
![]()
Seiko5 + King Turtle =![]()
slakta du en turtle för att fÄ den tavlan?
riktigt skön mod!
den dÀra 5an Àr Àckligt ful tycker jag![]()
Hehe, yes. Har nu en ytterst mÀrklig överbliven klocka jag inte har nÄgon nytta av.
Cyklopet satt hÄrt ocksÄ, mÄste köpa en jÀkla stormtÀndare.
Jag tycker det Àr schysst. Blandning mellan en femma och ett S i klassiska sköldformen. Den grafiska formgivaren Àr ett geni.den dÀra 5an Àr Àckligt ful tycker jag
lite samma grej som att x'et fuckar upp alla andra tavlorna haha
kan du inte göra nÄn crazy mod av turtlen nu?Jag tycker det Àr schysst. Blandning mellan en femma och ett S i klassiska sköldformen. Den grafiska formgivaren Àr ett geni.
Orkar inte. Ska slÄ bort cyklopet. Sedan nÀr jag tröttnat sÄ ÄterstÀller jag nog allt och sÀljer kungen.kan du inte göra nÄn crazy mod av turtlen nu?
köp en sÄn wave-dial Ä sÀtt dit istÀllet
https://sg.carousell.com/p/seiko-mo...l-no-date-window-for-seiko-watches-204716986/Orkar inte. Ska slÄ bort cyklopet. Sedan nÀr jag tröttnat sÄ ÄterstÀller jag nog allt och sÀljer kungen.
Blev grym den dÀr! SjÀlv Àr bÀste drÀng.![]()
![]()
Seiko5 + King Turtle =![]()