• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

TotteH

Patek
2-Faktor
Sa nÄgon Willard?
IMG_20200814_184305.jpg
 

Fedor

Cartier
EDIT: Nevermind.....sÄg nu att det gick att Àndra!:dead:

FrÄga, fick precis hem min första Seiko......en SRP779. Ser nu att datumhjulet Àr pÄ tyska, nÄgon som inte nÀmnts överhuvudtaget.

Klockan Àr köpt ny frÄn en .se site.

Är detta vanligt förekommande? Dvs att handlare/onlinebutik INTE nĂ€mner att sprĂ„ket Ă€r annat Ă€n det som bilderna visar?

Usch.....
 
Senast Àndrad:

kuma-kun

Audemars
EDIT: Nevermind.....sÄg nu att det gick att Àndra!:dead:

FrÄga, fick precis hem min första Seiko......en SRP779. Ser nu att datumhjulet Àr pÄ tyska, nÄgon som inte nÀmnts överhuvudtaget.

Klockan Àr köpt ny frÄn en .se site.

Är detta vanligt förekommande? Dvs att handlare/onlinebutik INTE nĂ€mner att sprĂ„ket Ă€r annat Ă€n det som bilderna visar?

Usch.....

edit, dÀr hann jag inte med i svÀngarna.

Daghjulet Àr tvÄsprÄkigt sÄ det gÄr att vÀlja till engelska.
Har aldrig sett tyskt datum ;)
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
EDIT: Nevermind.....sÄg nu att det gick att Àndra!:dead:

FrÄga, fick precis hem min första Seiko......en SRP779. Ser nu att datumhjulet Àr pÄ tyska, nÄgon som inte nÀmnts överhuvudtaget.

Klockan Àr köpt ny frÄn en .se site.

Är detta vanligt förekommande? Dvs att handlare/onlinebutik INTE nĂ€mner att sprĂ„ket Ă€r annat Ă€n det som bilderna visar?

Usch.....
Som framgÄtt av tidigare svar sÄ Àr det normalt att ha tvÄ sprÄk pÄ dagvisningen. Det brukar alltid vara engelska samt ett annat sprÄk, vanligen spanska, arabiska eller kanji men andra sprÄk kan förekomma som tyska t.ex.
 
Topp