• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

King Seiko kvÀllen till Àra. Gillar verkligen de hÀr. "Affordable vintage"
20200814_183139.jpg

Var hittar man dessa i sÄ fint skick?

Är det nĂ„gon som Ă€gt/prövat nya Willard och kan jĂ€mföra med 6105? Hur mycket mindre Ă€r den nya egentligen/hur lika kĂ€nns de?

Undrar precis samma sak!
Hade varit kul med input innan man bestÀller en :)
Hade en chans att fÄ testa bÄda, men nÄgon (@-RI- ) bytte bort den innan den postades :hilarious: SÄ nu fÄr vi alla leva i ovisshet, tack vare honom :p:D
Helsingborg.
Rivieran, som sagt ;)
Oki :happyhappy: FrĂ„gar du Åhus folket sĂ„ Ă€r det nog Rivieran för de snobbarna :rolleyes::p Återigen, riktigt fint skick pĂ„ klockan :)

Senast Àndrad:
Keeper? BerÀtta gÀrna lite mer. Jag har tÀnkt vÀnta pÄ Alpinist reduced, som kommer i september, men de ser lÀckra ut de dÀr med.
nu sÄlde jag förvisso min
men SPB117J1 Àr en supertrevlig klocka, jag funderar faktiskt pÄ att köpa en igen.

Àr det sÄledes nÄgon som gÄr i funderingar pÄ att sÀlja sÄ finns hÀr intresse att köpa ;)

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp