rope
Basic
King Seiko kvÀllen till Àra. Gillar verkligen de hÀr. "Affordable vintage"
![]()
Var hittar man dessa i sÄ fint skick?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
King Seiko kvÀllen till Àra. Gillar verkligen de hÀr. "Affordable vintage"
![]()
JÀklar vilket skick du har pÄ den
Ă hus?![]()
Jag har köpt nÄgra frÄn vietnam och Singapore. Stort utbud och hyfsade priser. Det finns ett par bra handlare.Var hittar man dessa i sÄ fint skick?
Snyggt. Ska in och kika!sÄg pÄ instagram att man pÄ eqotime.com har testat Seiko green Willard//![]()
Ăr det nĂ„gon som Ă€gt/prövat nya Willard och kan jĂ€mföra med 6105? Hur mycket mindre Ă€r den nya egentligen/hur lika kĂ€nns de?
Hade en chans att fÄ testa bÄda, men nÄgon (@-RI- ) bytte bort den innan den postadesUndrar precis samma sak!
Hade varit kul med input innan man bestÀller en![]()
OkiHelsingborg.
Rivieran, som sagt![]()
Jag har köpt nÄgra frÄn vietnam och Singapore. Stort utbud och hyfsade priser. Det finns ett par bra handlare.
Jag hittade dom via instagram faktiskt. Dom har ingen webshop utan sÀljer via forum/instaVia nÄgon webshop/proxytjÀnst eller?
Pfft, vem tar du mig för?
LAQ?Pfft, vem tar du mig för?8j41- Àr vÀl 10spy tror jag. Tunn och fin liten Japan-calatrava
![]()
Jag tror inte jag Àger en kvartsklocka som inte Àr antingen HAQ eller RC/GPS lÀngre...
nu sÄlde jag förvisso minKeeper? BerÀtta gÀrna lite mer. Jag har tÀnkt vÀnta pÄ Alpinist reduced, som kommer i september, men de ser lÀckra ut de dÀr med.
Tror jag inte. Den Àr gjord för sbdc053 som Àr 43mm. Spb149j1 Àr 40.5mm men jag har en Miltant jubilee lÀnk med raka endlinks till salu om du Àr intresserad?NÄgon som vet om detta kan tÀnkas passa SPB149?
https://www.klockmagasinet.com/miltat-angus-jubilee-stalarmband-for-seiko-modern-62mas-ss201820b086
Riktigt fint skick!Dök upp ett paket frÄn @kuma-kun idag med en krispig vintage kvartsare.
InsÄg inte hur komplex tavlan var innan jag fotade den pÄ nÀra hÄll.
0842-8070S
![]()
![]()