Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bilder pÄ denna modell Àr vÀl ganska uttjatat men hÀr kommer en i alla fall King Turtle
Redan hunnit hoppa i plurret med den?Bilder pÄ denna modell Àr vÀl ganska uttjatat men hÀr kommer en i alla fall King Turtle
Jag har ocksĂ„ funderat pĂ„ det. Den Ă€r verkligen kritvit, men lyser vĂ€ldigt dĂ„ligt. Iaf minĂr det nĂ„gon som vet vad Seiko anvĂ€nde för lume i 7548-7000 frĂ„n 1981?
Samma hĂ€r! Jag har hört att Seiko hade nĂ„gon egen lume men det vore intressant att höra frĂ„n nĂ„gon som vet. Ăr det nĂ„gon som testat den med geigermĂ€tare?Jag har ocksĂ„ funderat pĂ„ det. Den Ă€r verkligen kritvit, men lyser vĂ€ldigt dĂ„ligt. Iaf min
Haha! Den Àr fan rÀtt grym alltsÄ-Jaaa den dÀr har blivit ett mÄste
Ajjemen! 3 ggr Àn sÄ lÀngeRedan hunnit hoppa i plurret med den?
Ăr det nĂ„gon som vet vad Seiko anvĂ€nde för lume i 7548-7000 frĂ„n 1981?
@Justdix har ju forskat en hel del i detta Ă€mne vet jagSamma hĂ€r! Jag har hört att Seiko hade nĂ„gon egen lume men det vore intressant att höra frĂ„n nĂ„gon som vet. Ăr det nĂ„gon som testat den med geigermĂ€tare?
Hoppas att han ser detta, vore grymt intressant att höra mer.Haha! Den Àr fan rÀtt grym alltsÄ
Ajjemen! 3 ggr Àn sÄ lÀnge
@Justdix har ju forskat en hel del i detta Àmne vet jag
Supersnyggt! Har du testat Hirsch Arne? Borde vÀl funka kalas?
Jag kan ha hittat det perfekt bandet till min SPB153!!! Tropic frÄn Tropic strap. Tycker att fÀrgen lirar riktigt bra med tavlan.
Den har jag funderat pÄ. Finns dock ett problem i att bandet Àr sÄ tunt att det hamnar sÄ "lÄgt" och blir mycket kant synlig innanför hornen om man förstÄr vad jag menar...Supersnyggt! Har du testat Hirsch Arne? Borde vÀl funka kalas?
Exakt, gillar inte det heller, men bör ju vara ett mindre problem Àn för andra Seikomodeller i och med att denna inte Àr sÄ hög? Aja, kanske bÀttre att testa nÄgon annan sailcloth-variant Àn Hirsch Arne.Den har jag funderat pÄ. Finns dock ett problem i att bandet Àr sÄ tunt att det hamnar sÄ "lÄgt" och blir mycket kant synlig innanför hornen om man förstÄr vad jag menar...
Mycket bra idĂ©! Den ska jag testa, om jag fĂ„r loss det frĂ„n min 19mm Landmaster âŠSupersnyggt! Har du testat Hirsch Arne? Borde vĂ€l funka kalas?
Den var grym faktiskt..SBDC053, hur tycker ni den Àr? Kollar lite söker en dykare.
Du har mycket att utforskaFörsta Seikoân ever och helt sĂ„ld. Hur kan dessa klockor ha gĂ„tt förbi mig?
Den mattsvarta men ÀndÄ nÄgot gryniga urtavlan Àr tillsammans med det, Àven dÀr, gryniga och nÄgot matta fÀrgglada aluminium-inlÀgget, det matta gummiarmbandet samt mixen av borstat och blankpolerat stÄl i TOTAL symbios. Action adventure deluxe!
SRP779 Pepsi Yum yum....
Ojoj du har missat MYCKET.. Om du gillar den dĂ€r.. Ska du testa Seiko king turtleFörsta Seikoân ever och helt sĂ„ld. Hur kan dessa klockor ha gĂ„tt förbi mig?
Den mattsvarta men ÀndÄ nÄgot gryniga urtavlan Àr tillsammans med det, Àven dÀr, gryniga och nÄgot matta fÀrgglada aluminium-inlÀgget, det matta gummiarmbandet samt mixen av borstat och blankpolerat stÄl i TOTAL symbios. Action adventure deluxe!
SRP779 Pepsi Yum yum....
Bra ur, har sjĂ€lv fĂ„tt upp ögonen fĂ„r se om jag hoppar pĂ„ nĂ„gon.Första Seikoân ever och helt sĂ„ld. Hur kan dessa klockor ha gĂ„tt förbi mig?
SRP779 Pepsi Yum yum....
Kör nÄn av nya sbdc ele nya willard pÄ engÄng... SÄ Àr det klart sen..Bra ur, har sjÀlv fÄtt upp ögonen fÄr se om jag hoppar pÄ nÄgon.
Ligger en blÄ 053 pÄ köp och sÀljSBDC053, hur tycker ni den Àr? Kollar lite söker en dykare.
I know I know......finns ju hur mkt fina kombinationer som helst!Du har mycket att utforska
Bra tisha.....vart fĂ„r man tag i en sĂ„dan dĂ€r? Jo, sneglade lite pĂ„ King innan men den gick bort pga det keramiska inlĂ€gget. Den Ă€r förjĂ€kla fin men alu-inlĂ€gg Ă€r för mig ett mĂ„ste.....lite som ett par raw denimâs, det ska slitas och bli snyggare med Ă„ren.Ojoj du har missat MYCKET.. Om du gillar den dĂ€r.. Ska du testa Seiko king turtle
FĂ„r ju köpa fler... HĂ€r bara till dig..Bra tisha.....vart fĂ„r man tag i en sĂ„dan dĂ€r? Jo, sneglade lite pĂ„ King innan men den gick bort pga det keramiska inlĂ€gget. Den Ă€r förjĂ€kla fin men alu-inlĂ€gg Ă€r för mig ett mĂ„ste.....lite som ett par raw denimâs, det ska slitas och bli snyggare med Ă„ren.
En pepsi-Willard dock.....det hade varit nÄgot. NÄgon hÀr som Àr duktig pÄ Photoshop?