• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Bilder pÄ denna modell Àr vÀl ganska uttjatat men hÀr kommer en i alla fall :p King Turtle
IMG_20200818_123956.jpg

Jag har ocksÄ funderat pÄ det. Den Àr verkligen kritvit, men lyser vÀldigt dÄligt. Iaf min :)
Samma hĂ€r! Jag har hört att Seiko hade nĂ„gon egen lume men det vore intressant att höra frĂ„n nĂ„gon som vet. Är det nĂ„gon som testat den med geigermĂ€tare?

-Jaaa den dÀr har blivit ett mÄste :D:D
Haha! Den Àr fan rÀtt grym alltsÄ :)
Redan hunnit hoppa i plurret med den? :)
Ajjemen! 3 ggr Àn sÄ lÀnge :D
Är det nĂ„gon som vet vad Seiko anvĂ€nde för lume i 7548-7000 frĂ„n 1981?
Samma hĂ€r! Jag har hört att Seiko hade nĂ„gon egen lume men det vore intressant att höra frĂ„n nĂ„gon som vet. Är det nĂ„gon som testat den med geigermĂ€tare?
@Justdix har ju forskat en hel del i detta Àmne vet jag :)

Den har jag funderat pÄ. Finns dock ett problem i att bandet Àr sÄ tunt att det hamnar sÄ "lÄgt" och blir mycket kant synlig innanför hornen om man förstÄr vad jag menar...
Exakt, gillar inte det heller, men bör ju vara ett mindre problem Àn för andra Seikomodeller i och med att denna inte Àr sÄ hög? Aja, kanske bÀttre att testa nÄgon annan sailcloth-variant Àn Hirsch Arne.

Första Seiko’n ever och helt sĂ„ld. Hur kan dessa klockor ha gĂ„tt förbi mig?

Den mattsvarta men ÀndÄ nÄgot gryniga urtavlan Àr tillsammans med det, Àven dÀr, gryniga och nÄgot matta fÀrgglada aluminium-inlÀgget, det matta gummiarmbandet samt mixen av borstat och blankpolerat stÄl i TOTAL symbios. Action adventure deluxe!

SRP779 Pepsi Yum yum....
4DCB0861-0D2C-40C2-9F40-886EAEF0C7BA.png

Senast Àndrad:

Den mattsvarta men ÀndÄ nÄgot gryniga urtavlan Àr tillsammans med det, Àven dÀr, gryniga och nÄgot matta fÀrgglada aluminium-inlÀgget, det matta gummiarmbandet samt mixen av borstat och blankpolerat stÄl i TOTAL symbios. Action adventure deluxe!

SRP779 Pepsi Yum yum....
Du har mycket att utforska :)

SRP779 Pepsi Yum yum....
Ojoj du har missat MYCKET.. Om du gillar den dÀr.. Ska du testa Seiko king turtle :D
Screenshot_20200811_204111.jpg

SRP779 Pepsi Yum yum....
Bra ur, har sjÀlv fÄtt upp ögonen fÄr se om jag hoppar pÄ nÄgon.

Ojoj du har missat MYCKET.. Om du gillar den dÀr.. Ska du testa Seiko king turtle :D
Screenshot_20200811_204111.jpg
Bra tisha.....vart fĂ„r man tag i en sĂ„dan dĂ€r? Jo, sneglade lite pĂ„ King innan men den gick bort pga det keramiska inlĂ€gget. Den Ă€r förjĂ€kla fin men alu-inlĂ€gg Ă€r för mig ett mĂ„ste.....lite som ett par raw denim’s, det ska slitas och bli snyggare med Ă„ren.

En pepsi-Willard dock.....det hade varit nÄgot. NÄgon hÀr som Àr duktig pÄ Photoshop?:D

Bra tisha.....vart fĂ„r man tag i en sĂ„dan dĂ€r? Jo, sneglade lite pĂ„ King innan men den gick bort pga det keramiska inlĂ€gget. Den Ă€r förjĂ€kla fin men alu-inlĂ€gg Ă€r för mig ett mĂ„ste.....lite som ett par raw denim’s, det ska slitas och bli snyggare med Ă„ren.

En pepsi-Willard dock.....det hade varit nÄgot. NÄgon hÀr som Àr duktig pÄ Photoshop?:D
FÄr ju köpa fler... HÀr bara till dig.. :D;)
PicsArt_08-18-08.03.31.jpg
PicsArt_08-18-08.03.03.jpg
PicsArt_08-18-08.03.23.jpg

Tillbaka
Topp