Lagom vintage, lagom storlek. 6458
Sitter kanon den dÀr, sÄ fin form pÄ boetten. Grym sommarklocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lagom vintage, lagom storlek. 6458
Mycket fin! Gillar det orangeaFÄr ju köpa fler... HÀr bara till dig..
En engelsk och en, LUN?6309-7040 frÄn 77 och 6309-7049 frÄn 86. BÄda i grymt skick
Köptes som ett paket frÄn staterna och trillade in idag!
FrÄgan Àr vilken som ska behÄllas
BÄda tvÄ har engelsk/tysk dagEn engelsk och en, LUN?
LUN Àr franska? Lundi = mÄndagBÄda tvÄ har engelsk/tysk dag
Ja, det Àr jag som yrar mitt i hÀmtning pÄ förskola, matlagning och tvÀttLUN Àr franska? Lundi = mÄndag
TÀnker du bara pÄ nöjen ?Ja, det Àr jag som yrar mitt i hÀmtning pÄ förskola, matlagning och tvÀtt
Eng/fra
Living the dream!TÀnker du bara pÄ nöjen ?
Jag hade en tidigare och tyckte vÀldigt mycket om den men mina smala handleder klarade inte bÀra upp den sÄ den sÄldes....SBDC053, hur tycker ni den Àr? Kollar lite söker en dykare.
Jag hade en tidigare och tyckte vÀldigt mycket om den men mina smala handleder klarade inte bÀra upp den sÄ den sÄldes....
Hello, har en likadan pÄ kroken. Vet du om cyklopet möjligen gÄr att fÄ bort lika tex king seiko eller sitter det pÄ insidan? Storlek Àr den 40mm?Svincool, har du ref pÄ den?
Jag gillade den och framförallt tyckte jag att den keramiska bezeln var riktigt snygg.Hur kÀndes kvalitéten? Det automatiska/glaset etc.
Vet att det inte Àr i denna trÄden man ska prata priser men vad tror du en begagnad gÄr lös pÄ? Ny kostar runt 10?
Hur torkar man av en klockas glas "sÀkert"?Fett pÄ glaset.
Gnugga mot tröja/skjorta/whatever.Hur torkar man av en klockas glas "sÀkert"?