• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hel vetenskap innan man vet hur man fÄr till grymma bilder med nya mobiler...:pompus:
20200830_180342.jpg
20200830_175949.jpg

Varför kostar de oslÀppta alpinisterna mindre Àn dagens alpinister? Det sitter ju för sjutton samma verk i bÄda modellerna.
Ingen kompassring, inget cyklop och "enklare" tavlor. Sen tror jag man lÀgger pÄ nÄgra % för att de liknar tidigare alpinister ...
Personligen finner jag de nya snyggare, men har sÄklart inte sett dem live Àn.

Ingen kompassring, inget cyklop och "enklare" tavlor. Sen tror jag man lÀgger pÄ nÄgra % för att de liknar tidigare alpinister ...
Personligen finner jag de nya snyggare, men har sÄklart inte sett dem live Àn.
Hur kommer det sig att man enbart kan fÄ den pÄ lÀnk med den gröna tavlan?

Hur kommer det sig att man enbart kan fÄ den pÄ lÀnk med den gröna tavlan?
Det Àr vÀl som med de andra med cyklop, eller Turtle för den delen, att vissa kommer pÄ lÀnk och andra pÄ lÀder. Vet inte riktigt varför, men om du köper frÄn lokal AD kan det gÄ att deala sÄ man fÄr det band man helst önskar. Har jag hört. ;)

NÄgon hÀr som sitter pÄ bÄde Willard 151/153 samt Turtle SRP? Vilken sitter/kÀnns bÀst? Hade varit kul med lite jÀmförelsebilder ocksÄ:):rolleyes:

Tack!

Tillbaka
Topp