Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JajamenHahaha likadan??
Köp dÄ hellre den grÄa..sÄ har du 2 olikaJajamen
HĂ€r bredvid min "vanliga" save the ocean turtle.
Tycker inte alls dom nya Alpinist som kommer slÀppas Àr lika snygga..ref: spb155j1, spb157j1 och spb159j1...Inte ens tyckt om Alpinist tidigare förns nu..tycker ref:Spb117j1 Àr snyggaste sÄ den jag bokade..Sista bilden..
Yepp hÄller med till 100%. Yes fÄr den Ons/Tors nÀsta vecka.. Testat nato pÄ den? Sett bilder pÄ nÀtet , ser riktigt bra ut pÄ nato..-Du finner mig helt enig angÄende de nya Alpinisterna.
Jag gillade allt med SARB017. Förutom den gröna tavlan och guldiga index/visare osv.
SPB117J1 Àr den snyggaste Alpinisten enligt mig och jag trivs mycket bra med den!
LÀngtar tills vi fÄr se dina bilder pÄ SPB117J1!
Yepp hÄller med till 100%. Yes fÄr den Ons/Tors nÀsta vecka.. Testat nato pÄ den? Sett bilder pÄ nÀtet , ser riktigt bra ut pÄ nato..
Kanske denna? SBDJ013.Yes den jag tÀnkte pÄ, har dem fler titan dykare? tack för hjÀlpen
Funderar eventuellt pÄ ren försÀljningOm nÄgon sitter pÄ en spb149 och funderar pÄ att sÀlja/byta sÄ har jag en grön willard som jag gÀrna byter + lite pengar upp frÄn min sida. SÀg gÀrna till
Ja, för Seiko brukar det bli 25, men Ätminstone 20. I alla fall för de icke-limiterade (som de nya Alpinisterna ska vara).Enligt @Remofflan sÄ gÄr det ganska lÀtt att fÄ en 25% rabattkod frÄn klockmagasinet sÄ det drar ner priset en del. Men annars sÄ skulle Àven jag rekommendera att vÀnta in dom nya alpinisterna utan kompassring.
25% Àr "standard" frÄn klockmagasinet. Det rÀcker i princip med att dra ett mail sÄ fÄr man rabattenEnligt @Remofflan sÄ gÄr det ganska lÀtt att fÄ en 25% rabattkod frÄn klockmagasinet sÄ det drar ner priset en del. Men annars sÄ skulle Àven jag rekommendera att vÀnta in dom nya alpinisterna utan kompassring.
Det Àr min erfarenhet ocksÄ, men ville inte lova det.25% Àr "standard" frÄn klockmagasinet. Det rÀcker i princip med att dra ett mail sÄ fÄr man rabatten
Har det kommit nÄgra uppgifter om mÄtt och pris pÄ de nya alpinisterna?Tycker inte alls dom nya Alpinist som kommer slÀppas Àr lika snygga..ref: spb155j1, spb157j1 och spb159j1...Inte ens tyckt om Alpinist tidigare förns nu..tycker ref:Spb117j1 Àr snyggaste sÄ den jag bokade..Sista bilden..
Yes! https://www.klockmagasinet.com/armbandsur/seiko-alpinist-klockor?dir=asc&order=priceHar det kommit nÄgra uppgifter om mÄtt och pris pÄ de nya alpinisterna?
Kör ocksÄ King idag
För info gick det en hÀr om dagen pÄ Tradera med slutbud pÄ över 600:- som Àr mer Àn nypriset. Jag bestÀllde en ny pÄ eBay frÄn Storbritannien för 312:-Den hÀr var ju lite rolig! Kanske pÄ kontoret?
https://www.tradera.com/item/415332847
Ok sÄpass!För info gick det en hÀr om dagen pÄ Tradera med slutbud pÄ över 600:- som Àr mer Àn nypriset. Jag bestÀllde en ny pÄ eBay frÄn Storbritannien för 312:-
SÄ det Àr du som sÀljer dom pÄ Tradera?För info gick det en hÀr om dagen pÄ Tradera med slutbud pÄ över 600:- som Àr mer Àn nypriset. Jag bestÀllde en ny pÄ eBay frÄn Storbritannien för 312:-
Ha, ha. Kanske skulle börja. Verkar ju vara lönsamt.SÄ det Àr du som sÀljer dom pÄ Tradera?
jag drog ett mail till dom om spb151 men fick ett fett nej till mer rabatt25% Àr "standard" frÄn klockmagasinet. Det rÀcker i princip med att dra ett mail sÄ fÄr man rabatten
köpte tvÄ sÄna i tokyo i vintras för typ 220 kr stycketFör info gick det en hÀr om dagen pÄ Tradera med slutbud pÄ över 600:- som Àr mer Àn nypriset. Jag bestÀllde en ny pÄ eBay frÄn Storbritannien för 312:-
JassÄ?jag drog ett mail till dom om spb151 men fick ett fett nej till mer rabatt