Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StÄr listade pÄ 7990 sek pÄ klockmagasinet.
SÄ det blir ju med Klockmaggans pris billigare Àn de förra nya med cyklop, men jÀmfört med SARB017 sÄ Àr det mer Àn dubbla priset.Ok Spb117j1 listar 9798kr pÄ Klockmaster..
Det var dÀrför jag valde att importera en av de Àldre, trots att de har stigit rÀtt mycket i pris.SÄ det blir ju med Klockmaggans pris billigare Àn de förra nya med cyklop, men jÀmfört med SARB017 sÄ Àr det mer Àn dubbla priset.
Sen verkar inte Seiko sjÀlva kalla dessa för alpinister? Varken de med cyklop, som ser nÀstan exakt ut som alpinisterna, eller dessa nya som frÄngÄr alpinistutseendet lite mer. Lite synd. Hade gÀrna sett stÀngt baklock och de charmiga bergen i alpinistens logga.
Seiko explorer?!? Spb117j1 har ju ÀndÄ kompass..SÄ det blir ju med Klockmaggans pris billigare Àn de förra nya med cyklop, men jÀmfört med SARB017 sÄ Àr det mer Àn dubbla priset.
Sen verkar inte Seiko sjÀlva kalla dessa för alpinister? Varken de med cyklop, som ser nÀstan exakt ut som alpinisterna, eller dessa nya som frÄngÄr alpinistutseendet lite mer. Lite synd. Hade gÀrna sett stÀngt baklock och de charmiga bergen i alpinistens logga.
Inte mÄnga Seikos som har applicerade indexSjukt snygga! Hade jag inte slagit till pÄ en SARB017 igÄr kvÀll hade jag lÀtt skaffat mig den gröna, synd bara att index inte Àr applicerade.
Alla SARB, SARX, Presage och Turtle bl a?Inte mÄnga Seikos som har applicerade index
Tror inte Turtle har applicerade vÀl? Jag kan dock ha fel.Alla SARB, SARX, Presage och Turtle bl a?
Just! Det Àr bara sÄ överfyllda lumedots. Sorry!Tror inte Turtle har applicerade vÀl? Jag kan dock ha fel.
MÄnga har index som sÀtts dit bakifrÄn genom utstansade hÄl i urtavlan, ser ut som de Àr applicerade men... Jag kan sÄklart ha missuppfattat =)Alla SARB, SARX, Presage och Turtle bl a?
Shit happensJust! Det Àr bara sÄ överfyllda lumedots. Sorry!
Jag tror de dĂ€r Willard och vissa andra dyrare Seiko har stansade index. Anses inte det generellt vara âfinareâ Ă€n applicerade?MĂ„nga har index som sĂ€tts dit bakifrĂ„n genom utstansade hĂ„l i urtavlan, ser ut som de Ă€r applicerade men... Jag kan sĂ„klart ha missuppfattat =)
Jag tror att det Ă€r sĂ„, kĂ€nns iaf som att det Ă€r en mer avancerad process.Jag tror de dĂ€r Willard och vissa andra dyrare Seiko har stansade index. Anses inte det generellt vara âfinareâ Ă€n applicerade?
Applicerade smĂ€ller högre.Jag tror de dĂ€r Willard och vissa andra dyrare Seiko har stansade index. Anses inte det generellt vara âfinareâ Ă€n applicerade?
Jag tror de dĂ€r Willard och vissa andra dyrare Seiko har stansade index. Anses inte det generellt vara âfinareâ Ă€n applicerade?
Nja. Applicerade index anses nog mer fint och premium.Jag tror att det Àr sÄ, kÀnns iaf som att det Àr en mer avancerad process.
Applicerade smÀller högre.
SedÀr, man lÀr sig nÄgot nytt varje dag!Nja. Applicerade index anses nog mer fint och premium.
Cool AM-lÀnk strapcode?NÀr det regnar kör man dykare, det Àr sedan gammalt! 81:an fick hÀnga pÄ idag.
Hahaha! Kanske blev blÄst av sÀljaren!Cool AM-lÀnk strapcode?
Högst troligtHahaha! Kanske blev blÄst av sÀljaren!
Haha det tror jag med, han var riktigt hal!Högst troligt
Den hÀr klockan Àr sjukt bra..MYCKET bÀttre Àn vad jag trodde....snyggt med bÄde nato och lÀnk..fast med nato kÀnns den mer "toolwatch"..och gillar kompassen..
Den hÀr klockan Àr sjukt bra..MYCKET bÀttre Àn vad jag trodde....snyggt med bÄde nato och lÀnk..fast med nato kÀnns den mer "toolwatch"..och gillar kompassen..
Helt rÀtt, mer dressigt som du sagt. Jag Àr nöjd med jubilee, bra kvalitet och bra utseende. Den enda anmÀrkningen Àr end links som Àr "male" och sticker ut och gör lug-to-lug nÀstan 52-53 mm.Just det , finns ju jubilee och köpa till..hmm blir det för dressigt dÄ? Har du fler bilder?