• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

StÄr listade pÄ 7990 sek pÄ klockmagasinet.

Ok Spb117j1 listar 9798kr pÄ Klockmaster..
SÄ det blir ju med Klockmaggans pris billigare Àn de förra nya med cyklop, men jÀmfört med SARB017 sÄ Àr det mer Àn dubbla priset.

Sen verkar inte Seiko sjÀlva kalla dessa för alpinister? Varken de med cyklop, som ser nÀstan exakt ut som alpinisterna, eller dessa nya som frÄngÄr alpinistutseendet lite mer. Lite synd. Hade gÀrna sett stÀngt baklock och de charmiga bergen i alpinistens logga.

SÄ det blir ju med Klockmaggans pris billigare Àn de förra nya med cyklop, men jÀmfört med SARB017 sÄ Àr det mer Àn dubbla priset.

Sen verkar inte Seiko sjÀlva kalla dessa för alpinister? Varken de med cyklop, som ser nÀstan exakt ut som alpinisterna, eller dessa nya som frÄngÄr alpinistutseendet lite mer. Lite synd. Hade gÀrna sett stÀngt baklock och de charmiga bergen i alpinistens logga.
Det var dÀrför jag valde att importera en av de Àldre, trots att de har stigit rÀtt mycket i pris.

Seiko explorer?!? :D Spb117j1 har ju ÀndÄ kompass..:D

NÀr det regnar kör man dykare, det Àr sedan gammalt! :p 81:an fick hÀnga pÄ idag.
20200903_083753-01-01-01-01.jpeg

Senast redigerad av en moderator:
Den hÀr klockan Àr sjukt bra..MYCKET bÀttre Àn vad jag trodde....snyggt med bÄde nato och lÀnk..fast med nato kÀnns den mer "toolwatch"..och gillar kompassen..:D

-HÄller med dig om allt! Sjukt bra klocka! För min del Àr SPB117 vad jag drömde om att SARB017 skulle utvecklas till!

Snart kommer den Äka pÄ lÀder, jag tror att Àven den kombinationen kommer att vara en fulltrÀff!

Tillbaka
Topp