Inget svar eller?SÄg och skrivit men han verkar inte vara sÄ intresserad..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inget svar eller?SÄg och skrivit men han verkar inte vara sÄ intresserad..
Inte mÄnga, stÀllde lite frÄgor men inga svar..Inget svar eller?
Trist, hörde om samma sak angÄende en annan annons frÄn samma herre. Kanske har missat notis instÀllningar sedan nya plattformen eller nÄtInte mÄnga, stÀllde lite frÄgor men inga svar..
Tror jag inte..han har ju svarat en gÄng sen inget mer..men Àr han nonchalant..kan han behÄlla sin klocka...Trist, hörde om samma sak angÄende en annan annons frÄn samma herre. Kanske har missat notis instÀllningar sedan nya plattformen eller nÄt
Jag har en sla023 sedan ett drygt Ă„r tillbaka. Har inte upplevt nĂ„gra problem med triangeln, förutom att jag tycker det Ă€r snyggare med en liten plupp som pĂ„ Sbdx017.Ăr sĂ„ grymt sugen pĂ„ en SLA021. Min enda farhĂ„ga Ă€r att lumetriangeln pĂ„ vridringen Ă€r oskyddad och att den verkar kunna bli missfĂ€rgad. Ăr det nĂ„got jag behöver oroa mig för, ni som har en? Klockmagasinet har ju bra pris pĂ„ dessa och jag Ă€r inte frĂ€mmande för att köpa beggat. Verkar dock vara ont om dem hĂ€r i K&S.
Det stĂ€mmer faktiskt, slog i en sten och fick en minimal spricka i lumetriangeln. Sen nĂ€r det Ă€r sommar och varmt ute kan den se lite ojĂ€mn osv. Det Ă€r ett stort minus men förutom just det Ă€r det en fantastisk klocka pĂ„ alla sĂ€tt, magisk bezel action bla. AnvĂ€nde en Submariner 114060 som min dagliga klocka innan jag sĂ„lde och köpte en SLA021 och tycker Seikon Ă€r en snyggare och coolare klocka pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt.Ăr sĂ„ grymt sugen pĂ„ en SLA021. Min enda farhĂ„ga Ă€r att lumetriangeln pĂ„ vridringen Ă€r oskyddad och att den verkar kunna bli missfĂ€rgad. Ăr det nĂ„got jag behöver oroa mig för, ni som har en? Klockmagasinet har ju bra pris pĂ„ dessa och jag Ă€r inte frĂ€mmande för att köpa beggat. Verkar dock vara ont om dem hĂ€r i K&S.
TrÄkigt att höra. Det kanske gÄr att bestÀlla ett nytt inlÀgg av AD?Det stÀmmer faktiskt, slog i en sten och fick en minimal spricka i lumetriangeln. Sen nÀr det Àr sommar och varmt ute kan den se lite ojÀmn osv. Det Àr ett stort minus men förutom just det Àr det en fantastisk klocka pÄ alla sÀtt, magisk bezel action bla. AnvÀnde en Submariner 114060 som min dagliga klocka innan jag sÄlde och köpte en SLA021 och tycker Seikon Àr en snyggare och coolare klocka pÄ mÄnga sÀtt.
Har svÄrt att bestÀmma mig vad som Àr snyggast behöver lite smakrÄd
A
B
Jo jag kÀnner sammaFlighty gör sig bÀst pÄ Nato enligt mig
Japp nato hÀr ocksÄ!Har svÄrt att bestÀmma mig vad som Àr snyggast behöver lite smakrÄd
A
B
Har svÄrt att bestÀmma mig vad som Àr snyggast behöver lite smakrÄd
A
B
Det dÀr var inte dumt alltsÄTog och filade ner en 22mm mesh lÀnk sÄ att den skulle passa flighty. Liite vÀl mycket bling men kÀnns klart bÀttre Àn originallÀnken ^^
TÀnker det. Tycker att gamla mm300 inserten Àr mycket snyggare dÀremot Àn nya som Àr utan "pluppen", det stör mig mer Àn tavlan utan marinemaster texten.TrÄkigt att höra. Det kanske gÄr att bestÀlla ett nytt inlÀgg av AD?
Det dÀr var inte dumt alltsÄ
NÄgon som Àr sugen pÄ en krispig 7c43?
1988 men mÄnad fÄr be att Äterkomma med. Inte klockan framför mig nuNu nÀr jag har har burit setupen i nÄgra timmar sÄ gillar den mer, kÀnns riktigt pimpig
Maaybe, vilket Är och mÄnad Àr den producerad ?
1988 men mÄnad fÄr be att Äterkomma med. Inte klockan framför mig nu
maila klockmagasinet sÄ fÄr du en 25% rabattkod hur lÀtt som helstJag har blivit lite sugen pÄ en Spb153j1 gröna willard..har du nÄn till salu, skriv pm sÄ tar vi det dÀrifrÄn...
Ser ut att kunna vara en sÄn hÀrHej allihopa,
Farsan hittade precis sin gamla Seiko frÄn ca 90 talet och jag undrar om nÄgon vet vilken modell detta Àr eller om man kan fÄ tag pÄ lite mer info angÄende klockan?
Tack pÄ förhand