Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om man börjar en PM diskussion med att pruta och sedan skickar massa frÄgetecken efter en timme efter sitt första PM sÄ Àr blir mitt intresse för att göra affÀrer med en person ganska lÄgt. Klockan Àr i vilket fall som helst sÄld till en trevlig herre.Tror jag inte..han har ju svarat en gÄng sen inget mer..men Àr han nonchalant..kan han behÄlla sin klocka...
Wow 1 vecka senare...Om man börjar en PM diskussion med att pruta och sedan skickar massa frÄgetecken efter en timme efter sitt första PM sÄ Àr blir mitt intresse för att göra affÀrer med en person ganska lÄgt. Klockan Àr i vilket fall som helst sÄld till en trevlig herre.
Jag har legat sjuk i covid och har inte externa notis pÄ nÀr det kommer till KS. Har jag missat att svara nÄgon annan ber jag om ursÀkt för det.
Nej. Du PMâade mig första gĂ„ngen i onsdags 18:51 (och andra gĂ„ngen 19:54 samma dag). Jag svarade dig pĂ„ torsdag mitt pĂ„ dagen dĂ„ jag sĂ„g ditt PM.Wow 1 vecka senare...
Nej tro mig det har vi mĂ€rkt..dryg ocksĂ„..och inte bara jag som tycker det heller..men whatever..krya pĂ„ dig iallafallNej. Du PMâade mig första gĂ„ngen i onsdags 18:51 (och andra gĂ„ngen 19:54 samma dag). Jag svarade dig pĂ„ torsdag mitt pĂ„ dagen dĂ„ jag sĂ„g ditt PM.
Jag har som sagt inte externa notis pÄ och till skillnad frÄn dig sÄ spenderar inte jag majoriteten av min vakna tid med att hÀnga pÄ KS.
Lite nytt..
Riktigt snygg..och sitter riktigt bekvÀmt och grym storlek fast den Àr 42.7mm men endast 46mm lug 2 lug..min sÀger hej igen..fast pÄ waffle gummi-Min hÀlsar grattis! Hur var första intrycket?
Riktigt snygg..och sitter riktigt bekvÀmt och grym storlek fast den Àr 42.7mm men endast 46mm lug 2 lug..min sÀger hej igen..fast pÄ waffle gummi
Ăr man en idiot sĂ„ fĂ„r man dryga svar av mig. SvĂ„rare Ă€n sĂ„ Ă€r det inte.Nej tro mig det har vi mĂ€rkt..dryg ocksĂ„..och inte bara jag som tycker det heller..men whatever..krya pĂ„ dig iallafall
Ne fr "Tid o ting" riktigt bra faktiskt-HÀrligt! Jag monterade lÀnken för första gÄngen idag.
Ăr det ZDâs Waffle som du kör pĂ„?
Bara en willard som fattas nu dÄ?! (Ele du kanske har en?)...Dessa Àr dom bÀsta Seiko slÀppt i denna prisklass pÄ Äratal....Seiko har vÀxt mer och mer pÄ mig under Äret och förra veckan fick jag hem min SPB143. JÀklar vad bra den Àr! LÄset pÄ spÀnnet Àr vÀl "sÄdÀr" men jag kör sÀllan lÀnk ÀndÄ. Sjukt hur jag gÄtt frÄn att vara totalt ointresserad av Seiko till att Àga 3st!
Jag Àr inge natofantast, men de dÀr sÄg ritktigt bra ut.Sorry men riktigt snygg pÄ nato med..
UtmĂ€rkt val att byta visare Ett lyft enligt migĂr inne i smekmĂ„nadsfasen med denna MM200. Har en uppsĂ€ttning MM300-visare hemma som ska pĂ„ plats sĂ„ smĂ„ningom. Trevlig klocka detta!
Var köps visarna? Kan vara nĂ„got. För min Mm200 TwilightĂr inne i smekmĂ„nadsfasen med denna MM200. Har en uppsĂ€ttning MM300-visare hemma som ska pĂ„ plats sĂ„ smĂ„ningom. Trevlig klocka detta!
Jag köpte de pÄ watchpartsplaza.comVar köps visarna? Kan vara nÄgot. För min Mm200 Twilight
Jaha dÄ blir man med SCVS 001 Pre Sarb creme vit otroligt snygg klocka pÄ vÀg hem.
Det Àr en Nos fullset och undertecknad Àr mkt nöjd.
Ănskar tips pĂ„ band/lĂ€nkar och sĂ„klart frĂ„n Sarb033 som delar Case
LÄt mig fÄ se era bilder och kom med tips
Ja med, fann en Nos och blev kÀr har ordnat ett https://www.uncleseiko.com/store/p236/SARB033/035_President_Bracelet.htmlWow, den modellen har jag helt missat. Riktigt snygg