Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara vÀnta pÄ en med guld detaljer dÄTyckte jag kÀnde igen nya mm200 ref:spb187j1..
Seiko 6159-7001
Seiko Sla025
Seiko spb187j1..
God morgon!
Hoppas kunna fÄ hjÀlp av er hÀr i trÄden. Fick igÄr en SKX007J i byte men den var inget för mig varpÄ jag la ut den pÄ K&S igen. En av de som hörde av sig om klockan tyckte insert och lÀnk sÄg after market ut, och trodde att kanske ocksÄ tavlan var mysko.
Jag vill förstĂ„s inte sĂ€lja en skum klocka sĂ„ jag pausar försĂ€ljningen tills jag vet. Ăr det nĂ„got konstigt med den hĂ€ver jag istĂ€llet mitt eget köp och killen pĂ„ KS jag köpt den av Ă€r reko och har sĂ€kert ocksĂ„ handlat i god tro.
Men jag Àr ju inte sÀker att den inte Àr ok, sjÀlv kan jag inte avgöra det, det Àr dessutom den första SKX jag haft.
Vore superbussigt om nÄgon av er SeikokÀnnare skulle kunna sÀga nÄgot om klockan, eller tipsa om nÄgon som kan verifiera
VridringsinlÀgget ser iaf ut som am-delar. Resten törs jag inte uttala mig sÀkert om.God morgon!
Hoppas kunna fÄ hjÀlp av er hÀr i trÄden. Fick igÄr en SKX007J i byte men den var inget för mig varpÄ jag la ut den pÄ K&S igen. En av de som hörde av sig om klockan tyckte insert och lÀnk sÄg after market ut, och trodde att kanske ocksÄ tavlan var mysko.
Jag vill förstĂ„s inte sĂ€lja en skum klocka sĂ„ jag pausar försĂ€ljningen tills jag vet. Ăr det nĂ„got konstigt med den hĂ€ver jag istĂ€llet mitt eget köp och killen pĂ„ KS jag köpt den av Ă€r reko och har sĂ€kert ocksĂ„ handlat i god tro.
Men jag Àr ju inte sÀker att den inte Àr ok, sjÀlv kan jag inte avgöra det, det Àr dessutom den första SKX jag haft.
Vore superbussigt om nÄgon av er SeikokÀnnare skulle kunna sÀga nÄgot om klockan, eller tipsa om nÄgon som kan verifiera dess Àkthet.
Tack! Har kikat pÄ Seiko 5 men kvalitetsintrycket tycks vara lite mindre pÄ den. Tyckte prisbilden pÄ SPB159 var bra med safirglas. Ska kika vidare. Tack för tipset!Den dÀr e kanon och inte för stor, annars har du en klassisk Skx007 som bra insteg, dock utan glasbaksida men det gÄr nog att ordna. Finns garanterat mÄnga Seiko 5 som faller in i ditt urval pÄ lÀgre budget ocksÄ.
VÄgar inte svÀra pÄ det, men bezel insert ser original ut tycker jag.God morgon!
Vore superbussigt om nÄgon av er SeikokÀnnare skulle kunna sÀga nÄgot om klockan, eller tipsa om nÄgon som kan verifiera dess Àkthet.
Tjena!VÄgar inte svÀra pÄ det, men bezel insert ser original ut tycker jag.
LĂ€nken dĂ€remot, pĂ„ bilden ser det ut som att sidan pĂ„ lĂ€nken inte Ă€r solid och polerad som originaljubeleet. Ăr mittlĂ€nkarna polerade?
Ser onekligen ut som en SBGJ217NÄn med skarpt öga för GS som vet ref. nr?
Trevligt! En liten âdear old Flightyâ, som de kallas.Fick bli Flightmaster idag
NÄgon som förbokat SPB199J1?
@jojjo har en sen i mÄndags!70% chans att det Àr en sÄn jag packar upp snart. Vet att det Àr en present pÄ G frÄn familj och att det antingen Àr en Stowa flieger eller en spb199. Skulle komma "nÄn gÄng i November". Kollar man Stowas hemsida sÄ Àr leveransen pÄ ca 2-3 veckor, vilket innebÀr att den borde redan ha dykt upp, dÀrav tror jag att det Àr en SPB199. Denna har klockmagasinet inte levererat Ànnu till nÄgon(?), och vet att jag visade den för sambon frÄn just klockmagasinet.
Om inte Stowa bara Àr försenad... Time will tell. Ska bli kul att fÄ packa upp nÄgon av dem.
LĂ„nad bild.
Ja jag sÄg det. Lagom fin... FÄr se snart vilken det Àr! Bara dagar bort nu... LÀngtar rejÀlt, var nÄgra mÄnader sen man fick packa upp en klocka.
Det Àr alltid roligt. SpÀnnande med en överraskning. Men blir det en Stowa fÄr vi se den i en annan trÄd?Ja jag sÄg det. Lagom fin... FÄr se snart vilken det Àr! Bara dagar bort nu... LÀngtar rejÀlt, var nÄgra mÄnader sen man fick packa upp en klocka.
Trevligt! En liten âdear old Flightyâ, som de kallas.
Kommer köra en snabbis i paketöppnings-trÄden. Blir det en Stowa sÄ blir det nÄgra bilder i Stowa VS Laco trÄden ocksÄ. Fick mycket hjÀlp dÀr sÄ.Det Àr alltid roligt. SpÀnnande med en överraskning. Men blir det en Stowa fÄr vi se den i en annan trÄd?
Om du trycker pÄ svara och skriver sÄ citerar du en persons inlÀgg.Den dÀr e kanon och inte för stor, annars har du en klassisk Skx007 som bra insteg, dock utan glasbaksida men det gÄr nog att ordna. Finns garanterat mÄnga Seiko 5 som faller in i ditt urval pÄ lÀgre budget ocksÄ.
Jo har fattat det, Àr Àndrat sedan uppdateringen??Om du trycker pÄ svara och skriver sÄ citerar du en persons inlÀgg.
Ăr samma Ă€nnuJo har fattat det, Ă€r Ă€ndrat sedan uppdateringen??
Citera flera inlÀgg.Vad Àr dÄ +citat?
Dom har ju börjat med "custom made", du kan bygga din egen Seiko 5..Hoppas att Seiko fortsÀtter med mÄnga nya alternativ pÄ Seiko 5. Det som finns för tillfÀllet Àr trevligt utbrett och mÄngisdigt. Vore trÄkigt ifall Seiko 5 i framtiden endast Àr nÄgot i stil med dom modellerna som redan kommit ut.